1.

بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌‌ مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی

دوره 7، شماره 4، تیر 1399، صفحه 53-64
امیرحسین سپهریان؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ محمد کشتی دار

2.

شناسایی شاخص های توسعه دهنده روابط ورزشی وفراورزشی مدیران,باهدف موفقیت باشگاه های ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403
میثم نهاوندی؛ محمد کشتی دار؛ احسان اسداللهی

3.

شناسایی عوامل موثر بر طراحی نوآورانه پوسترهای ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403
مسعود دارابی؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ محمد کشتی دار؛ حوریه دهقان پوری؛ امید عسگری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب