1.

اثر اصالت وجودی تجربه گردشگران فرهنگی بر طنین برند پلتفورم‌های رزر بخش اقامتی در شهرهای استان گیلان

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 آبان 1402
یزدان شیرمحمدی

2.

اثر رضایت گردشگر از مناطق گردشگری بر تبلیغات شفاهی با میانجی‌گری هویت مقصد، مورد پژوهش: قلعه رودخان و ماسوله

دوره 13، شماره1 (پیاپی 26)، فروردین 1401، صفحه 107-122
یزدان شیرمحمدی؛ محمدتقی امینی؛ اسماعیل نصیری هندخاله؛ مریم بهرامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب