1.

بررسی نقش روابط عمومی در ضدبازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اردیبهشت 1403
الهام حقیقت؛ حسین عبدالملکی؛ مهوش نوربخش؛ پریوش نوربخش؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

2.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ارزیابی تحول دیجیتال کسب و کارهای ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403
احمد کریمی پور؛ مهدی کهندل؛ حسین عبدالملکی؛ سید نعمت خلیفه

3.

طراحی الگوی توسعه ورزش حرفه ای از طریق رسانه‌‌های دیجیتال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مرداد 1403
سیدافشین موسوی؛ مهدی کهندل؛ سید نعمت خلیفه؛ حسین عبدالملکی

4.

مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی

دوره 8، شماره 1، مهر 1399، صفحه 71-82
حسین عبدالملکی

5.

مدلسازی نقش صحه گذاری در وفاداری به برند ورزشکاران تیراندازی با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه اسلحه والتر)

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 58-69
مرجان بحرینی؛ حسین عبدالملکی؛ پریوش نوربخش

6.

مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی

دوره 8، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 51-60
حسین عبدالملکی؛ عباس خدایاری

7.

نقش میانجی تجربۀ لذت‌بخش و رضایت الکترونیکی در رابطۀ بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1402، صفحه 84-98
حسین عبدالملکی؛ علی نوروزی؛ سید بهادر زکی زاده؛ سید نعمت خلیفه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب