1.

اثربخشی آموزش راهبردهای رفتاری بر میزان خودکارآمدی اجتماعی، عاطفی، تحصیلی و خواندن دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1394، صفحه 97-80
زهره لطیفی؛ نسیم استکی آزاد

2.

اثربخشی آموزش مهارت‌های توجه بر مهارت‌های عصب-روان‌شناختی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری

دوره 4، شماره 13، شهریور 1397، صفحه 109-122
مریم بلوکیان؛ حمیدرضا وطن خواه

3.

اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر توجه مداوم، حافظه کاری و ادراک دیداری - حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 9، شماره 33، مرداد 1402
مهناز نوشاد؛ امیر عزیزی

4.

اثربخشی بازی‌های واجی بر نادرست‌نویسی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری

دوره 4، شماره 15، بهمن 1395، صفحه 9-14
سالار فرامرزی؛ رضا مرادی؛ شیما قلمزن

5.

بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز

دوره 6، شماره 23، اسفند 1399، صفحه 123-142
اسکندر فتحی آذر؛ آرش مانی؛ یوسف ادیب؛ زهرا شریفی

6.

تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن

دوره 3، شماره 8، خرداد 1396، صفحه 9-28
منصور بیرامی؛ یزدان موحدی؛ اسماعیل احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب