1.

اثربخشی آموزش راهبردهای رفتاری بر میزان خودکارآمدی اجتماعی، عاطفی، تحصیلی و خواندن دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1394، صفحه 97-80
زهره لطیفی؛ نسیم استکی آزاد

2.

اثربخشی آموزش مهارت‌های توجه بر مهارت‌های عصب-روان‌شناختی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری

دوره 4، شماره 13، شهریور 1397، صفحه 109-122
مریم بلوکیان؛ حمیدرضا وطن خواه

3.

اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر توجه مداوم، حافظه کاری و ادراک دیداری - حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 9، شماره 33، مرداد 1402، صفحه 21-29
لیلا نوشاد؛ امیر عزیزی

4.

اثربخشی بازی‌های واجی بر نادرست‌نویسی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری

دوره 4، شماره 15، بهمن 1395، صفحه 9-14
سالار فرامرزی؛ رضا مرادی؛ شیما قلمزن

5.

بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز

دوره 6، شماره 23، اسفند 1399، صفحه 123-142
اسکندر فتحی آذر؛ آرش مانی؛ یوسف ادیب؛ زهرا شریفی

6.

تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن

دوره 3، شماره 8، خرداد 1396، صفحه 9-28
منصور بیرامی؛ یزدان موحدی؛ اسماعیل احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب