1.

ارائه مدل رابطه بین خلاقیت مدیران و مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن بر وفاداری مشتری باشگاه های ورزشی

دوره 7، شماره 4، اردیبهشت 1398، صفحه 37-44
رسول نظری؛ محمد علی قره؛ شیوا اسداللهی

2.

بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان

دوره 3، شماره 1، آذر 1394، صفحه 41-51
سعید خانمرادی؛ حسین عیدی؛ اکرم قبادی یگانه

3.

تدوین الگوی ساختاری تفسیری توسعه عملکرد ورزشی و اقتصادی باشگاه‌های فوتبال کشور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مرداد 1403
مهدی واعظ؛ میر حسن سید عامری؛ رضا طلایی

4.

شناسایی عوامل موثر بر کاهش رفتارهای پرخاشگرانه مربیان فوتبال لیگ برتر ایران

دوره 11، شماره 3، مهر 1403، صفحه 11-26
نسرین عزیزیان کهن؛ محمد زارع آبندانسری؛ طیبه یانپی

5.

شناسایی و اعتباریابی راهبردهای مؤثر بر توسعۀ باشگاه های ورزش الکترونیک در ایران

دوره 10، شماره 4، تیر 1402، صفحه 29-41
روح الله حسنی؛ نعمت الله نعمتی؛ طاھرہ باقرپور

6.

مقایسه مدیریت ارتباط با مشتری باشگاههای فوتبال ایران، اسپانیا و انگلستان

دوره 2، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 21-29
محمد ابراهیم رزاقی؛ قاسم مهرابی؛ پگاه سلطانی مقدم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب