1.

ارائه مدل رابطه بین خلاقیت مدیران و مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن بر وفاداری مشتری باشگاه های ورزشی

دوره 7، شماره 4، اردیبهشت 1398، صفحه 37-44
رسول نظری؛ محمد علی قره؛ شیوا اسداللهی

2.

بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان

دوره 3، شماره 1، آذر 1394، صفحه 41-51
سعید خانمرادی؛ حسین عیدی؛ اکرم قبادی یگانه

3.

تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال در باشگاه‌های ورزشی

دوره 11، شماره 4، خرداد 1402، صفحه 49-63
معصومه قلعه نویی؛ علی‌محمد صفانیا؛ رضا نیک‌بخش؛ حمیدرضا طلایی

4.

شناسایی و اعتباریابی راهبردهای مؤثر بر توسعۀ باشگاه های ورزش الکترونیک در ایران

دوره 10، شماره 4، تیر 1402، صفحه 29-41
روح الله حسنی؛ نعمت الله نعمتی؛ طاھرہ باقرپور

5.

مقایسه مدیریت ارتباط با مشتری باشگاههای فوتبال ایران، اسپانیا و انگلستان

دوره 2، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 21-29
محمد ابراهیم رزاقی؛ قاسم مهرابی؛ پگاه سلطانی مقدم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب