1.

ارائة پارادایمی مدل تأثیر شبکه های اجتماعی بر ایجاد کسب و کارهای ورزشی

دوره 10، شماره 4، تیر 1402
سیده مریم نقیب حسینی؛ سید عماد حسینی؛ فرشاد امامی

2.

بررسی چالش‌ها و راهبردهای بهبود کسب و کار صنعت چای کشور

دوره 5، مکرر اول شماره 20، دی 1394، صفحه 40-31
محمدحسین کریم؛ سعید فراهانی فرد؛ نسرین برجی؛ محمدرضا کریمفر؛ علی سردار شهرکی

3.

بررسی چالش‌ها و راهبردهای بهبود کسب و کار صنعت چای کشور با رویکرد اسلامی

دوره 1، شماره 1، بهمن 1394، صفحه 42-31
محمد حسین کریم؛ سعید فراهانی فرد؛ نسرین برجی؛ محمد رضا کریمفر؛ علی سردار شهرکی

4.

جایگاه آی تی در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش

دوره 6، شماره 4، تیر 1398، صفحه 15-28
محبوبه جعفرزاده زرندی؛ محمد ابراهیم رزاقی؛ اعظم میرزااکبری

5.

مدل توسعه کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک

دوره 10، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 61-75
شهروز کیهان؛ رضا نیک بخش؛ ابوالفضل فراهانی؛ علی محمد صفانیا؛ محسن باقریان فرح آبادی

6.

مدل سازی کسب و کار صنعت ورزش های الکترونیک در ایران

دوره 11، شماره 4، خرداد 1402، صفحه 1-14
رقیه سرلاب؛ زهرا علیپور نادینلوئی

7.

نقش مداخله ای رسانه های اجتماعی در تمایز خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل برنامه ریزی استراتژیک هاکس

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 مرداد 1400
سیروس جعفری ظفرآبادی؛ سعید صادقی بروجردی؛ رضا صابونچی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب