1.

Analysis of virtual education challenges in exceptional schools of Guilan province from the perspective of teachers

دوره 3، شماره 1، مرداد 2021، صفحه 117-129
Azadeh Ghorbani Piralidehi؛ Marjan Masoumi Fard

2.

An Investigating into cultural characteristics of e-education learners: A case study of virtual students of Payam Noor University of Khuzestan

دوره 5، شماره 1، آذر 2023، صفحه 41-65
khadijeh noorani؛ mohammad Reza Moradi؛ Farhad Seraji؛ Bahman Zandi

3.

Attitudes toward E-learning in Ferdowsi University of Mashhad: Case of English and Engineering Students

دوره 2، شماره 1، مهر 2019، صفحه 59-69
Mohtaram Erfani؛ Zargham Ghapanchi

4.

Covid-19 and the challenges of distance learning from a student perspective (Case study: Islamic Azad University)

دوره 4، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 99-115
Seyede Ali Ghoreyshi؛ Manijeh Ahmadi؛ Seyede Fatemeh Noorani

5.

Designing a learning model based on a structuralism approach in a blended learning environment in high school

دوره 4، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 59-70
Maryam Bostanpira؛ Nasim Saeed؛ Forozan Zarabian

6.

Experiences of a Group of Faculty Members in University of Sistan and Baluchestan on Decreased Fraud Solutions for e-tests

دوره 4، شماره 1، خرداد 2022، صفحه 9-20
Mehri Mehrjoo؛ Mehrdad Mazaheri؛ Mehri Rajayi؛ hadi Esmaeeli Darmian؛ Farhad Shahraki؛ Yahya Kazemi؛ Naser Asadi؛ Jafar Sadeghi؛ Shahram Mohanna؛ Majid Rashidi Huyeh؛ Hossein Zohdi-Fasaei؛ Mohammad Ali Mansouri Birjandi؛ Majid Ghadrdan؛ Alireza Aghaee

7.

Impact of electronic platform webinars on digital media education

دوره 3، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 94-101
Fateme Saremi mofrad؛ sara sheykhi

8.

Offering the Model of E-Learning Quality Enhancement at Payame Noor University

دوره 1، شماره 2، دی 2018، صفحه 51-62
Marjan Masomifard

9.

The analysis of relationship between quality of e-learning system and students’ academic performance (study case: student’s in University of Kashan)

دوره 4، شماره 1، خرداد 2022، صفحه 152-161
hamid rahimi؛ Ahmad Madani؛ Zahra Esmaeilzadeh Qamsari

10.

The Effectiveness of Virtual Education "Health Needs Assessment Program" on the Performance of Health Supervisory Experts

دوره 2، شماره 1، مهر 2019، صفحه 23-32
Mitra Zolfaghari؛ Leila Ghavami

11.

ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان

دوره 9، شماره 3، اسفند 1400، صفحه 63-80
بهمن زندی؛ مرجان معصومی فرد

12.

آموزش رو در رو در مقابل آموزش الکترونیکی: تحقیق درباره عملکرد دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش رو در رو و آموزش الکترونیکی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه پیام نور

دوره 3، شماره 11، اسفند 1394، صفحه 49-58
فاطمه همتی

13.

بررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روان‌شناسی در دانشگاه‌های باز جهان

دوره 5، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 99-116
زهرا کرمی باغطیفونی

14.

بررسی نقش کیفیت خدمات پشتیبانی فراگیران آموزش الکترونیکی در پیش‌بینی مؤلفه‌ی راهبردهای مدیریت منابع یادگیری آنان

دوره 4، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 27-38
مهدی معینی کیا؛ ابراهیم آریانی

15.

تجربۀ آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی ایران: فراتحلیل اثربخشی آموزش الکترونیکی در مقایسه با آموزش حضوری

دوره 7، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 9-24
محمد شریفی؛ جلیل فتح آبادی؛ امید شکری؛ شهلا پاکدامن

16.

تحلیل پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط آموزش الکترونیکی

دوره 8، شماره 3، اسفند 1399، صفحه 35-46
جواد پورکریمی؛ زهره علیمردانی

17.

تعیین میزان مطلوبیت یادگیری الکترونیکی مدارس مبتنی بر برنامه شاد بر اساس مدل مرجع طراحی آموزشی

دوره 3، شماره 1، تیر 1402، صفحه 1-12
مهدی محمودی

18.

شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور

دوره 9، شماره 2، آذر 1400، صفحه 87-99
فرح عالیخانی؛ محمدرضا سرمدی؛ بهمن سعیدی پور؛ مرجان معصومی فرد؛ ماندانا گودرزی

19.

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش الکترونیکی در آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان

دوره 7، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 129-142
عمران رمضانی اردی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمدرضا نیلی؛ خدیجه علی آبادی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب