1.

اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام

دوره 6، شماره 21، شهریور 1399، صفحه 111-130
علی مصطفائی؛ محمد اورکی

2.

اثربخشی آموزش نوروفیدبک در بهبود کارکردهای اجرایی توجه و انعطاف‌پذیری شناختی دانشجویان ورزشکار

دوره 3، شماره 11، اسفند 1396، صفحه 71-90
زهرا کرمانی مامازندی؛ محمدعلی محمدی فر؛ سیاوش طالع پسند؛ محمود نجفی

3.

پیش‌بینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با استفاده از انعطاف‌پذیری ذهن، بازداری و توجه پیوسته در نوجوانان دختر

دوره 3، شماره 9، شهریور 1396، صفحه 9-24
سوران رجبی؛ محسن نظرپور؛ فاطمه تابناک

4.

تأثیر بازی‌های توجهی بر خودتنظیمی و کارکرد اجرایی دانش‌آموزان مضطرب

دوره 4، شماره 14، آذر 1397، صفحه 111-128
علی مصطفائی؛ محمد اورکی؛ انور نیک نام

5.

تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف تعادلی-شناختی از راه دور بر بهبود کارکردهای اجرایی و کاهش علائم رفتاری کودکان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی

دوره 9، شماره 32، اردیبهشت 1402
سارا رهنما؛ محسن سعید منش؛ فرنگیس دمهری

6.

مقایسه تاثیر درمان فراشناختی و تحریک مغناطیسی فراجمجمهای(tms)بر کارکردهای اجرایی، حافظه کاری در مبتلایان به افسردگی

دوره 6، شماره 22، آذر 1399، صفحه 41-56
محمد اورکی؛ مهین فکرتی؛ حسین زارع؛ احمد علیپور

7.

مقایسه کارکرد اجرایی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، دوقطبی نوع یک و افراد غیربیمار در آزمون‌های نوروسایکولوژیک برج لندن و استروپ

دوره 2، شماره 4، خرداد 1395، صفحه 9-30
احمد علی پور؛ سمیرا حسن زاده پشنگ؛ افشین صابری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب