1.

اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی

دوره 4، شماره 14، آذر 1395، صفحه 41-52
ایمان ا.. بیگدلی؛ محمد علی محمدی فر؛ علی محمد رضایی؛ عباس عبدالحسین زاده

2.

اثربخشی آموزش نوروفیدبک در بهبود کارکردهای اجرایی توجه و انعطاف‌پذیری شناختی دانشجویان ورزشکار

دوره 3، شماره 11، اسفند 1396، صفحه 71-90
زهرا کرمانی مامازندی؛ محمدعلی محمدی فر؛ سیاوش طالع پسند؛ محمود نجفی

3.

اثربخشی تمرینات نوروفیدبک بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال

دوره 4، شماره 13، شهریور 1397، صفحه 97-108
مژگان فلاح؛ یوسف مقدس تبریزی؛ حسن غرایاق زندی

4.

اثربخشی تمرین‌های عملی عصب روانشناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و دامنه توجه دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن

دوره 6، شماره 23، اسفند 1399، صفحه 43-58
محمدرضا مرادی؛ محبوبه کیانی

5.

اثربخشی قابلیت محیط (فراهم‌سازها) روی مهارت‌های فراشناختی کودکان دارای اختلالات ذهنی

دوره 4، شماره 14، آذر 1397، صفحه 59-72
مرتضی همایون نیا؛ محمود شیخ؛ رسول حمایت طلب؛ شهناز شهربانیان؛ علیرضا همایونی

6.

اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 7، شماره 2، دی 1397، صفحه 173-186
محمدعلی خاکساربلداجی؛ محمدحسین عبدالهی؛ پروین کدیور؛ حمیدرضا حسن آبادی؛ علی اکبر ارجمندنیا

7.

بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی پاول بر بهبود کارکرد های اجرایی، حافظه و توجه جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه

دوره 6، شماره 21، شهریور 1399، صفحه 9-26
مهدی صحراگرد؛ احمد علی پور؛ حسین زارع؛ رسول روشن

8.

بررسی تاثیر تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه (رحا) بر فرآیندهای شناختی کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی

دوره 6، شماره 23، اسفند 1399، صفحه 27-42
مریم رنجبر؛ سعید حسن زاده؛ علی اکبر ارجمندنیا

9.

بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی

دوره 2، شماره 7، اسفند 1395، صفحه 93-106
سعید البوغبیش؛ ناهید شتاب بوشهری؛ افخم دانشفر؛ رسول عابدان زاده

10.

بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی

دوره 7، شماره 2، دی 1398، صفحه 41-51
علی قائدی؛ محسن اسمعیلی؛ محمدرضا قاسمیان مقدم؛ بهزاد ایزدی

11.

تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن

دوره 3، شماره 8، خرداد 1396، صفحه 9-28
منصور بیرامی؛ یزدان موحدی؛ اسماعیل احمدی

12.

تاثیر برنامه‌ی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد حافظه و توجه دانش‌‌آموزان مبتلا به دیابت

دوره 6، شماره 24، اسفند 1396، صفحه 162-179
علیرضا آقایوسفی؛ حسین زارع؛ رقیه محمدی

13.

تاثیر توانبخشی شناختی رایانه‌یار بر کارکردهای اجرایی و توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان مبتلا به دیابت

دوره 4، شماره 15، اسفند 1397، صفحه 55-74
احمد علیپور؛ رقیه محمدی

14.

تاثیر فعالیت های ورزشی همراه با موسیقی بر توجه دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر شهرستان یزد

دوره 3، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 13-22
فریده سادات سجادی پور؛ محمد حسن دشتی خویدکی؛ فاطمه یاوری؛ ارغوان نعیمیان

15.

مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای همراه با تمرین تقویت حافظه N-Back در بهبود کارکرد حافظه و توجه

دوره 12، شماره 24، آذر 1402
مهدیه رحمانیان؛ مریم زمانی؛ شهرزاد پاکدلان

16.

مقایسه کارکردهای اجرایی بیماران اسکیزوفرنیا و وسواس فکری عملی با افراد عادی

دوره 7، شماره 24، خرداد 1400، صفحه 71-84
سمانه جاسبی؛ علیرضا پیر خائفی

17.

مقایسه مؤلفه های ERP در افراد ماهر و غیرماهر در بازی های کامپیوتری

دوره 7، شماره 24، خرداد 1400، صفحه 145-160
مریم زمانی؛ حسین زارع؛ احمد علیپور؛ مهدیه رحمانیان؛ وحید ملکیان

18.

مقایسه نیم‌رخ حافظه و توجه در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابله‌جویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانش‌آموزان عادی

دوره 5، شماره 3، اسفند 1396، صفحه 33-42
فاطمه بیان‌فر؛ علی مصطفایی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب