1.

بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی

دوره 5، شماره 1، آذر 1396، صفحه 15-26
سلمان جعفری؛ بهرام اکبری؛ ثنا محمد علیزاد رفیع

2.

پیش‌بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه‌های خصوصی

دوره 6، شماره 2، دی 1397، صفحه 89-98
رسول نظری؛ الهام عندلیب

3.

تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان

دوره 6، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 61-71
رسول نظری؛ فاطمه قوامی

4.

شناسایی و طبقه بندی نیازهای مشتریان از یک باشگاه ورزشی با استفاده از مدل کانو (مطالعه در باشگاه ورزشی نرجس شیراز)

دوره 4، شماره 3، اسفند 1394، صفحه 53-65
سید مسلم علوی؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ مریم رحیم زاده

5.

طراحی مدل نقش رسانه‌ها در بازاریابی چریکی محصولات (کالا و خدمات) ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403
عبدالمجید دوراندیش؛ سید محمد علی میرحسینی؛ احمد ترک فر؛ علیرضا الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب