1.

اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس

دوره 8، شماره 4، تیر 1400، صفحه 91-104
عباس سیف‌الهی؛ سید نصرالله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

2.

ارائه مدلی از تاثیر تلاش‌های امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ ‌های هواداران

دوره 5، شماره 4، اردیبهشت 1396، صفحه 101-108
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری

3.

ارزشیابی مقالات بازاریابی ورزشی با استفاده از تحلیل استنادی در نشریات علمی- پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی در محدوده سال‌های 1392 -1379

دوره 5، شماره 4، اردیبهشت 1396، صفحه 11-20
سید اسفندیار موسوی؛ مجید جلالی فراهانی؛ کیوان مرادیان

4.

بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی

دوره 6، شماره 2، آذر 1396، صفحه 11-19
علیرضا ذاکریان؛ مجید جلالی فراهانی؛ همیلا تکلی

5.

بررسی تجارب مشتریان و رضایتمندی از خدمات کلوپ های ورزش های آبی

دوره 4، شماره 3، اسفند 1394، صفحه 67-78
حسین رجبی؛ رسول طریقی؛ مهران میزانی

6.

تاثیر به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب‌و‌کارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب)

دوره 11، شماره 2، مهر 1401، صفحه 50-58
زهرا فراهانی؛ سید رضا سیدجوادین

7.

تأثیر پاداش در گیمیفیکیشن بر لذت و قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی در فیس بوک

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 اردیبهشت 1403
زهرا عسگری گندمانی؛ حسین اکبری یزدی؛ حمید رودباری؛ روح الله عسگری گندمانی

8.

تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1402، صفحه 15-31
شهاب بهرامی؛ محمدسعید کیانی

9.

تاثیر شخصیت‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی‌ بر آگاهی از برندهای ورزشی با هدف ایجاد قصد خرید در مصرف‌کننده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 اردیبهشت 1403
حسن خورسندی؛ احسان اسداللهی؛ شهریار خرازیان

10.

تدوین راهبردهای بازاریابی ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی ایران

دوره 7، شماره 3، اسفند 1397، صفحه 75-84
مهری صفرنژاد؛ عبدالمهدی نصیرزاده

11.

رابطۀ مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشتۀ علوم ورزشی

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1402، صفحه 73-83
نصرت اله عابدینی؛ حمید قاسمی؛ رضا صابونچی

12.

مطالعه کیفی پیامدهای مثبت بکارگیری بازاریابی ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 11، شماره 4، خرداد 1402، صفحه 15-30
طهماسب شیروانی؛ محسن اسمعیلی؛ محمدحسن فردوسی

13.

نقد و بررسی کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403
مهرعلی همتی نژاد طولی؛ سردار محمدی؛ بهنام عاشقی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب