1.

اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر شناخت اجتماعی، کنترل مهاری و اجتناب شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

دوره 5، شماره 17، شهریور 1398، صفحه 89-108
رامین حبیبی کلیبر؛ جعفر بهادری خسروشاهی

2.

تحلیل نقش عوامل اجتماعی در خودکارآمدی معلمان تربیت بدنی

دوره 13، 2 (پاییز 1403)، مهر 1403، صفحه 59-78
امیر منتظری؛ سمیرا فیضی؛ امین رشید لمیر

3.

تحول شناخت اجتماعی بر اساس نظریه ذهن در کودکان

دوره 1، شماره 2، دی 1391، صفحه 32-39
علی اصغر کاکو جویباری؛ فرهاد شقاقی؛ مجید برادران

4.

تدوین مدل ساختاری پیش بینی شناخت اجتماعی براساس باورهای کاذب، ادراک شخصی و سوگیری انگیزشی با واسطه گری تئوری ذهن

دوره 13، شماره 25، خرداد 1403، صفحه 31-50
علی مصطفائی؛ صادق شیربیگی پور

5.

رابطه آسیب‌های دوران کودکی و شناخت اجتماعی با اعتیاد به گوشی هوشمند با نقش واسطه ای طرحواره‌های ناسازگار اولیه در دانشجویان

دوره 12، شماره 24، آذر 1402، صفحه 113-124
زینب طالب لو؛ سمیه کشاورز؛ اسماعیل شیری

6.

رابطه ساختاری توانایی شناختی و حل مسئله اجتماعی با توجه به نقش میانجی عدم توازن خود

دوره 11، شماره 21، خرداد 1401، صفحه 107-118
فاطمه سادات سپیده دم؛ حسین زارع؛ سمانه حدادی

7.

رده بندی شناختیِ مثل‌های مبتنی بر شناخت اجتماعی

دوره 9، شماره 18، آبان 1399، صفحه 153-172
امیر حسین زنجانبر

8.

ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد)

دوره 7، شماره 2، دی 1397، صفحه 123-144
وحید نجاتی؛ سامان کمری؛ صدیقه جعفری

9.

شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی

دوره 2، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 47-53
وحید نجاتی؛ سارا آقایی ثابت؛ مرضیه خوشحالی پناه

10.

شناخت اجتماعی و رضایت از تحصیل: نقش واسطه ای هیجانات پیشرفت

دوره 5، شماره 2، دی 1395، صفحه 136-154
محمدباقر ریحانی؛ سامان کمری؛ رقیه زارعی؛ وحید نجاتی

11.

طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارت‌های تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA)

دوره 1، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 77-84
سعید رضایی؛ غلامعلی افروز؛ سعید حسن زاده؛ الهه حجازی؛ سید کمال خرازی

12.

فرا تحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر نظریه ذهن بر ابعاد رشدی (شناختی، اجتماعی، هیجانی و شناخت اجتماعی) فراگیران دارای اختلالات عصبی رشدی

دوره 10، شماره 20، بهمن 1400، صفحه 59-78
سلام رحیمی؛ فاطمه علیپور

13.

مدل‌یابی روابط ساختاری شناخت اجتماعی و سبک‌های هویت با رفتارهای خودآسیب‌رسان با میانجی‌گری شفقت به خود در نوجوانان

دوره 10، شماره 20، بهمن 1400، صفحه 115-138
افسانه صفارپور؛ محمد قمری؛ سیمین حسینیان

14.

مطالعه ارتباط نظریه ذهن با ناگویی هیجانی در یک گروه غیربالینی

دوره 4، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 127-145
غلامحسین جوانمرد؛ رقیه محمدی قره قوزلو

15.

مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی و بازی درمانی شناختی-رفتاری بر شناخت اجتماعی (سازگاری اجتماعی و پذیرش اجتماعی) کودکان بیش‌فعال

دوره 10، شماره 19، خرداد 1400، صفحه 169-186
فرشته حسنی؛ احمد علی پور؛ مجید صفاری نیا؛ علی رضا آقایوسفی

16.

مقایسه اثربخشی آموزشهای همدلی و مدیریت خشم بر شناخت اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای

دوره 5، شماره 2، دی 1395، صفحه 72-93
محبوبه طاهر؛ عباس ابوالقاسمی؛ نادر حاجلو؛ محمد نریمانی

17.

مقایسه اثربخشی برنامه‬ های آموزشی مدیریت خشم و تنظیم هیجان بر شناخت اجتماعی زندانیان دارای اختلال انفجار خشم متناوب

دوره 8، شماره 2، آبان 1398، صفحه 20-30
مهدی غریب پور؛ بهمن اکبری؛ عباس ابوالقاسمی

18.

مقایسه باورهای معرفت شناسی دانشجویان بر اساس جنسیت، رشته و مقطع تحصیلی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 59-65
داود معنوی پور

19.

مقایسه سبک‏های اسنادی، طرحواره‏های ناسازگار اولیه و نگرش‏های ناکارآمد (سه بعد از شناخت اجتماعی) در افراد افسرده و عادی

دوره 6، شماره 1، مرداد 1396، صفحه 91-104
فاطمه معین الغربایی؛ اعظم نوفرستی؛ سمیرا کرملو؛ نیما گنجی

20.

مقایسه شناخت اجتماعی کودکان دختر خانواده‌های تک‌فرزند و چند فرزند 5 و 7 ساله شهر اصفهان

دوره 4، شماره 2، بهمن 1394، صفحه 22-34
زهرا کریمیان؛ افسانه شهبازی راد؛ مارال حقیقی کرمانشاهی

21.

مقایسه شناخت اجتماعی و بازشناسی هیجان چهره‌ای در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی تازه تشخیص و مزمن

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 65-82
عباس ابوالقاسمی؛ مینا طاهری فرد

22.

نقش انعطاف پذیری شناختی و سبک های دلبستگی در شناخت اجتماعی دانشجویان

دوره 10، شماره 19، خرداد 1400، صفحه 135-148
مجید برادران؛ فرزانه رنجبر نوشری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب