1.

اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر شناخت اجتماعی، کنترل مهاری و اجتناب شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

دوره 5، شماره 17، شهریور 1398، صفحه 89-108
رامین حبیبی کلیبر؛ جعفر بهادری خسروشاهی

2.

تحلیل نقش عوامل اجتماعی در خودکارآمدی معلمان تربیت بدنی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 شهریور 1402
امیر منتظری؛ سمیرا فیضی؛ امین رشید لمیر

3.

تحول شناخت اجتماعی بر اساس نظریه ذهن در کودکان

دوره 1، شماره 2، دی 1391، صفحه 32-39
علی اصغر کاکو جویباری؛ فرهاد شقاقی؛ مجید برادران

4.

رابطه ساختاری توانایی شناختی و حل مسئله اجتماعی با توجه به نقش میانجی عدم توازن خود

دوره 11، شماره 21، خرداد 1401، صفحه 107-118
فاطمه سادات سپیده دم؛ حسین زارع؛ سمانه حدادی

5.

رده بندی شناختیِ مثل‌های مبتنی بر شناخت اجتماعی

دوره 9، شماره 18، آبان 1399، صفحه 153-172
امیر حسین زنجانبر

6.

ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد)

دوره 7، شماره 2، دی 1397، صفحه 123-144
وحید نجاتی؛ سامان کمری؛ صدیقه جعفری

7.

شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی

دوره 2، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 47-53
وحید نجاتی؛ سارا آقایی ثابت؛ مرضیه خوشحالی پناه

8.

شناخت اجتماعی و رضایت از تحصیل: نقش واسطه ای هیجانات پیشرفت

دوره 5، شماره 2، دی 1395، صفحه 136-154
محمدباقر ریحانی؛ سامان کمری؛ رقیه زارعی؛ وحید نجاتی

9.

طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارت‌های تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA)

دوره 1، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 77-84
سعید رضایی؛ غلامعلی افروز؛ سعید حسن زاده؛ الهه حجازی؛ سید کمال خرازی

10.

فرا تحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر نظریه ذهن بر ابعاد رشدی (شناختی، اجتماعی، هیجانی و شناخت اجتماعی) فراگیران دارای اختلالات عصبی رشدی

دوره 10، شماره 20، بهمن 1400، صفحه 59-78
سلام رحیمی؛ فاطمه علیپور

11.

مدل‌یابی روابط ساختاری شناخت اجتماعی و سبک‌های هویت با رفتارهای خودآسیب‌رسان با میانجی‌گری شفقت به خود در نوجوانان

دوره 10، شماره 20، بهمن 1400، صفحه 115-138
افسانه صفارپور؛ محمد قمری؛ سیمین حسینیان

12.

مطالعه ارتباط نظریه ذهن با ناگویی هیجانی در یک گروه غیربالینی

دوره 4، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 127-145
غلامحسین جوانمرد؛ رقیه محمدی قره قوزلو

13.

مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی و بازی درمانی شناختی-رفتاری بر شناخت اجتماعی (سازگاری اجتماعی و پذیرش اجتماعی) کودکان بیش‌فعال

دوره 10، شماره 19، خرداد 1400، صفحه 169-186
فرشته حسنی؛ احمد علی پور؛ مجید صفاری نیا؛ علی رضا آقایوسفی

14.

مقایسه اثربخشی آموزشهای همدلی و مدیریت خشم بر شناخت اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای

دوره 5، شماره 2، دی 1395، صفحه 72-93
محبوبه طاهر؛ عباس ابوالقاسمی؛ نادر حاجلو؛ محمد نریمانی

15.

مقایسه اثربخشی برنامه‬ های آموزشی مدیریت خشم و تنظیم هیجان بر شناخت اجتماعی زندانیان دارای اختلال انفجار خشم متناوب

دوره 8، شماره 2، آبان 1398، صفحه 20-30
مهدی غریب پور؛ بهمن اکبری؛ عباس ابوالقاسمی

16.

مقایسه باورهای معرفت شناسی دانشجویان بر اساس جنسیت، رشته و مقطع تحصیلی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 59-65
داود معنوی پور

17.

مقایسه سبک‏های اسنادی، طرحواره‏های ناسازگار اولیه و نگرش‏های ناکارآمد (سه بعد از شناخت اجتماعی) در افراد افسرده و عادی

دوره 6، شماره 1، مرداد 1396، صفحه 91-104
فاطمه معین الغربایی؛ اعظم نوفرستی؛ سمیرا کرملو؛ نیما گنجی

18.

مقایسه شناخت اجتماعی کودکان دختر خانواده‌های تک‌فرزند و چند فرزند 5 و 7 ساله شهر اصفهان

دوره 4، شماره 2، بهمن 1394، صفحه 22-34
زهرا کریمیان؛ افسانه شهبازی راد؛ مارال حقیقی کرمانشاهی

19.

مقایسه شناخت اجتماعی و بازشناسی هیجان چهره‌ای در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی تازه تشخیص و مزمن

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 65-82
عباس ابوالقاسمی؛ مینا طاهری فرد

20.

نقش انعطاف پذیری شناختی و سبک های دلبستگی در شناخت اجتماعی دانشجویان

دوره 10، شماره 19، خرداد 1400، صفحه 135-148
مجید برادران؛ فرزانه رنجبر نوشری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب