تعداد نشریات | 38 |
تعداد شمارهها | 1,017 |
تعداد مقالات | 8,709 |
تعداد مشاهده مقاله | 15,544,270 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 10,867,868 |
1. | تعیین سهم پیشپراکندگی رویکردهای برنامه درسی در گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان علوم انسانی | |
دوره 3، شماره 12، خرداد 1395، صفحه 37-46 | ||
حسین جعفری ثانی؛ سید کاظم علوی لنگرودی؛ حمیده پاکمهر | ||
2. | سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی | |
دوره 8، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 55-68 | ||
ناصر اژدری فام؛ مهران فرج اللهی؛ محمدرضا سرمدی؛ طاهر محبوبی | ||
3. | طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها | |
دوره 8، شماره 2، آذر 1399، صفحه 61-82 | ||
حمید دافعی؛ محمدرضا امام جمعه؛ علیرضا عصاره؛ صادق نصری | ||
4. | طراحی و اعتبارسنجی برنامة درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دانشآموزان دورة دوم متوسطه | |
دوره 9، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 63-74 | ||
رضا ابدام؛ عباس قلتاش؛ فایزه ناطقی | ||