1.

Studying the demographic variables of virtual sports clubs on social networks

دوره 6، شماره 2، بهمن 2024، صفحه 63-71
Nosratollah abedini

2.

اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس

دوره 8، شماره 4، تیر 1400، صفحه 91-104
عباس سیف‌الهی؛ سید نصرالله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

3.

ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر ایجاد کسب‌وکارهای ورزشی

دوره 10، شماره 4، تیر 1402، صفحه 90-103
سیده مریم نقیب حسینی؛ سید عماد حسینی؛ فرشاد امامی

4.

ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیت‌های بدنی، میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر‌بدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

دوره 9، شماره 4، تیر 1401، صفحه 41-56
محمد زرگرزاده اصفهانی؛ شاهو زمانی؛ الهه حیدریان

5.

اینفودمیولوژی در پایش الکترونیک سلامت عمومی: ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در قرن 21

دوره 5، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 49-62
شهره سیدحسینی؛ عاصفه عاصمی؛ احمد شعبانی

6.

بررسی تاثیرات کتابخانه در کاهش آسیب های اجتماعی زنان ناشی از تاثیرات شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی کاربران زن عضو کتابخانه علوم پزشکی قم)

دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22)، تیر 1398، صفحه 81-92
اعظم عبدلی؛ سعید غفاری

7.

بررسی رابطه میان شبکه‌های اجتماعی با میزان مطالعه غیردرسی دانشجویان، مورد پژوهش: دانشجویان دانشگاه پیام نور ایذه

دوره 9، شماره 1 (پیاپی 33)، اردیبهشت 1401، صفحه 13-24
حمید قاضی‌زاده؛ حیدر مختاری؛ مهری شیرازی باصیری

8.

بهره‌مندی از فناوری‌های وب 2 در مدیریت دانش مورد کاوی مرکز آموزش مدیریت دولتی

دوره 9، شماره 2 (پیاپی 34)، تیر 1401، صفحه 69-84
محسن حاجی زین العابدینی؛ شیرین خوشنود قدیم

9.

تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود

دوره 10، شماره 2، آبان 1400، صفحه 67-76
مژگان قلعه نوی؛ سید صلاح الدین نقشبندی؛ محسن باقریان فرح آبادی

10.

تبیین کارکرد رسانه‌ها در سیاست‌های جسمانی مطلوب در ورزش بانوان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 بهمن 1403
کبری رمضانی؛ فریده شریفی فر؛ بهرام قدیمی؛ مونا رضایی

11.

تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفه‌ای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز)

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 1-14
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ امیررضا عباسیان؛ فرید گنجی

12.

تحلیل ظرفیت های رسانه ها به منظور توسعه مشارکت ورزشی سالمندان با تأکید بر فاکتورهای رفاه اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 خرداد 1403
لیلا شکوهی رستمی؛ زین العابدین فلاح؛ طاهر بهلکه؛ اسرا عسگری

13.

توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکه‌های اجتماعی با رویکرد طرح‌های ترکیبی و مدل سازی ISM (مدل‌سازی ساختاری تفسیری )

دوره 9، شماره 1، آبان 1400، صفحه 71-86
نجمه حیدری؛ مینا حکاک زاده؛ محسن منوچهری نژاد

14.

سوگیری‌های شناختی در طول شیوع ویروس کرونا در جامعه ایران

دوره 10، شماره 40، اسفند 1400، صفحه 47-62
صغرا اکبری چرمهینی؛ مهدی مولایی یساولی؛ محسن نظریفر؛ شهناز شهرجردی

15.

شناسایی و اولویت بندی چالش های فعالیت زنان ورزشکار حرفه‌ای ایرانی در اینستاگرام

دوره 13، شماره 2، مهر 1403، صفحه 1-18
هانیه غلامی؛ سعید صادقی بروجردی؛ عابد محمودیان؛ حسام کمانگر

16.

طراحی الگوی مدیریت رفتار های اخلاقی چهره های مشهور ورزشی در فضای مجازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 اسفند 1403
نجف کوثری؛ رضا صابونچی؛ علیرضا زند

17.

طراحی مدل معماری رسانه‌ای اثرگذار در توسعه ورزش زنان ایران با تأکید بر نقش فناوری‌های نوین

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 بهمن 1403
پرتو رستمی ابوسعیدی؛ محسن منوچهری نژاد؛ محمد پوررنجبر

18.

طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی

دوره 4، شماره 15، بهمن 1395، صفحه 65-78
الهه حجازی؛ وحیده نامداری؛ مجید قاسمی؛ علی مقدم زاده

19.

مدل اثرگذاری اطلاعات رسانه‌های اجتماعی بر قصد سفر گردشگران ورزش‌های دریایی (مورد مطالعه: جزیره قشم)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 شهریور 1402
وحید مکی زاده؛ حسین منصوری؛ فوژان امیری؛ علی تیزرو

20.

مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی

دوره 10، شماره 3، اسفند 1400، صفحه 65-76
سلمان فارسی؛ حمیدرضا سایبانی؛ مهدی سوادی

21.

مطالعه همکاری‌ علمی و شبکه‌ هم‌تألیفی در مقالات مدیریت دانش حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی از پایگاه وب آوساینس

دوره 2، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 61-74
افسانه حاضری؛ فاطمه ملکی زاده؛ شکوفه امینیان دهکردی

22.

نقش سلامت معنوی، قدردانی از بدن و فریب ادراک‌شده تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در پیش‌بینی گرایش به عمل زیبایی زنان

دوره 13، شماره 52، اسفند 1403، صفحه 65-80
سلماز کریمی؛ نعیمه محب

23.

نقش نسبی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در نگرش به مصرف کالای ورزشی ایرانی با میانجیگری پاسخ مشتری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1402
ارمان پرزیوند؛ اکبر جابری؛ کوروش قهرمان تبریزی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب