1.

اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس

دوره 7، شماره 4، تیر 1399، صفحه 99-112
سردار محمدی؛ ارش زارعی

2.

ارائه الگوی روابط عمومی متروی شهر تهران با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی

دوره 9، شماره 1(پیاپی 33)، دی 1399، صفحه 161-176
محمد عزیزیان؛ علی محمد مزیدی شرف آبادی؛ حسین اسلامی

3.

ارائه الگوی کیفی هم‌آفرینی ارزش در رویدادهای ورزشی رشته والیبال در بستر رسانه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 آذر 1402
محسن برجاس؛ حبیب محمدپور؛ حمید جنانی؛ جعفر برقی مقدم

4.

تاثیر برندسازی شخصی ورزشکاران حرفه‌ای در اینستاگرام بر مهاجرت ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403
محمد فرجی؛ سیدجعفر موسوی؛ فرشاد امامی

5.

تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر فرایند به‌کارگیری اپلیکیشن‌های خرید واقعیت افزوده توسط مشتریان محصولات ورزشی در کشور ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 خرداد 1403
رزگار پورمعروف؛ علی افروزه؛ محمد پورکیانی

6.

تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1402، صفحه 15-31
شهاب بهرامی؛ محمدسعید کیانی

7.

تحلیل نقش رسانه‌ها در توسعة شاخص‌های فرهنگی باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آبان 1403
معصومه حمزه؛ حبیب هنری؛ فرزاد غفوری؛ غلامرضا شعبانی بهار

8.

تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی)

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 30-44
علی کریمی؛ شهاب بهرامی؛ نازنین راسخ؛ حمید قاسمی

9.

رابطۀ مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشتۀ علوم ورزشی

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1402، صفحه 73-83
نصرت اله عابدینی؛ حمید قاسمی؛ رضا صابونچی

10.

روایت و شکل‌گیری آن در توئیتر فارسی: تحلیل شیوه‌های داستان‌گویی کاربران ایرانی در توئیتر در جریان زلزلۀ کرمانشاه

دوره 2، شماره 3، شهریور 1398، صفحه 57-74
حسین کرمانی

11.

شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی

دوره 10، شماره 2، دی 1401، صفحه 17-32
محمدرضا عباس زاده؛ حسین وظیفه دوست؛ محمد علی نسیمی؛ حسین دیده خانی

12.

طراحی مدل شکل‌دهی رفتار شهروندی هواداران فوتبال با تکیه بر نقش رسانه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 خرداد 1403
رامین قلی‌پور؛ حبیب محمدپور یقینی؛ محمدرحیم نجف زاده؛ جعفر برقی مقدم

13.

کارکرد رسانه‌های اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاه‌های طرفداران بعد از ال‌کلاسیکو

دوره 7، شماره 2، دی 1398، صفحه 95-109
مهدی لطیفی فرد؛ مرجان صفاری؛ کلثوم حیدری

14.

کنکاشی در کاربست‌های نظریه‌های ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایت‌مندی

دوره 3، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 45-58
شهرزاد نیری؛ مرجان صفاری

15.

مطالعه بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام: مورد مطالعه مجموعه ورزشی انقلاب

دوره 9، شماره 4، تیر 1401، صفحه 28-40
وجیهه جوانی؛ شهرزاد نیری

16.

نقش رسانه های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی

دوره 11، شماره 3، اردیبهشت 1403
فاطمه جوادی؛ عادل افکار؛ مجید سلیمانی

17.

نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید)

دوره 10، شماره 2، دی 1401، صفحه 62-71
بهمن طیبی؛ وحید ساعت چیان؛ امین دهقان قهفرخی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب