1.

ارائه مدل توسعه مسئولیت پذیری اجتماعی ورزشکاران بانوی نخبه در فضای مجازی با تاکید بر اینستاگرام

دوره 8، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 63-82
مهدی گودرزی؛ آسیه شجاعی

2.

استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌عنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای

دوره 9، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 64-81
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ وحید دلشب

3.

بررسی پاسخ به تمجید دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام در چارچوب میز-آره والو

دوره 4، شماره 2، خرداد 1400، صفحه 41-52
عزیزه چالاک؛ علی درخشان

4.

بررسی پیوستگی و رانش موضوعی در دیوارنوشته‏‌ها و کامنت‏های اینستاگرام

دوره 3، شماره 3، تیر 1399، صفحه 41-53
ثمینه رازقی؛ فرهاد ساسانی؛ مرجان طاهری

5.

بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند

دوره 10، شماره 4، تیر 1402، صفحه 42-56
صاحب دریایی؛ سعید امیرنژاد؛ سجاد قدمی

6.

تأثیر رسانه‌های اجتماعی در افشای فساد ورزشی: فرصت‌ها و چالش‌ها

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 فروردین 1404
جلال رستمی؛ لیلا قربانی قهفرخی؛ ابوالفضل فراهانی

7.

تاثیر مشاهدة پست‌های اینستاگرامی با محتوای فواید عاطفی و جسمانی مشارکت ورزشی بر قصد، رضایتمندی و یادداری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403
سعید یوسفی؛ فاطمه عبدوی؛ یعقوب بدری آذرین؛ مریم مقدم

8.

تحلیل پاسخ هواداران به ویژگی‌های برند تیم‌های ورزشی در اینستاگرام (مطالعه موردی: تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران)

دوره 11، شماره 3، اردیبهشت 1403، صفحه 162-176
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ آکو ابراهیم فقی محمود؛ محسن حیدری توپکانلو

9.

تحلیل ساختار عاملی پرسش نامه شهرت تأثیرگذاران ورزشی رسانه های اجتماعی از دیدگاه مخاطبان شبکه اجتماعی اینستاگرام

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 تیر 1403
رامین ایرجی نقندر

10.

تعامل رسانه‌های اجتماعی و حمایت مالی در ورزش: تحلیل احساسات دیدگاه‌های طرفداران بعد از حمایت مالی رایتل از استقلال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 اردیبهشت 1404
امیرمحمد نصیری؛ افشار نوری روش؛ حبیب هنری

11.

شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفه‌ای در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی‎ کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران

دوره 11، شماره 3، اردیبهشت 1403، صفحه 82-100
فریده محمودیان؛ زهره حسنی

12.

شناسایی و اولویت بندی چالش های فعالیت زنان ورزشکار حرفه‌ای ایرانی در اینستاگرام

دوره 13، 2 (پاییز 1403)، مهر 1403، صفحه 1-18
هانیه غلامی؛ سعید صادقی بروجردی؛ عابد محمودیان؛ حسام کمانگر

13.

طراحی مدل شادی ناخالص ملی بر اساس رخداد های ورزشی از طریق صفحات مجازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 تیر 1402
ساجده سادات مرتضوی؛ قدرت الله باقری راغب؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ علی صابری

14.

عوامل مؤثر بر توسعه‌ی برند شخصی ورزشکاران از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 بهمن 1403
یاسمن رضائی نیا؛ مهدی بشیری؛ بهروز قربان زاده؛ شیدا امینی

15.

کنکاشی در کاربست‌های نظریه‌های ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایت‌مندی

دوره 3، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 45-58
شهرزاد نیری؛ مرجان صفاری

16.

مشخصه‌های زبانی زنانه در ایجاد نام تجاری شخصی در اینستاگرام (مطالعه موردی یک نفوذگر زیبایی ایرانی)

دوره 6، شماره 1، اسفند 1401، صفحه 95-107
سارا واشقانی فراهانی؛ آزیتا عباسی

17.

مطالعة میان فرهنگی مدیریت تعارض مبتنی برارتباطات رایانه محور در اینستاگرام

دوره 4، شماره 1، دی 1399، صفحه 93-104
Maryam Farnia؛ آزاده صافی

18.

نام‌شناسی دیجیتال: تحلیل هویّـت فردی و جمعی در نام‌های کاربری اینستاگرام در جامعه ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 خرداد 1404
الهه کمری

19.

نقش تعدیل‌کنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس)

دوره 8، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 103-115
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ مجتبی قاسمی سیانی؛ آکو ابراهیم فقی محمود



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب