1.

ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاه‌های ورزشی والیبال

دوره 6، شماره 4، تیر 1398، صفحه 29-40
سیاوش خداپرست؛ مرتضی رضایی صوفی؛ مریم کاظمی

2.

ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام ایلام

دوره 3، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 25-34
حسین کردلو؛ رضا خورشیدی؛ علیرضا الهی

3.

اعتباریابی و روایی سنجی ابزار سنجش پرسشنامه تبلیغات دهان‌به‌دهان در ورزش

دوره 5، شماره 3، خرداد 1397، صفحه 77-88
حسین کردلو؛ علیرضا الهی

4.

تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان

دوره 10، شماره 2، آبان 1400، صفحه 23-34
محمد پورکیانی؛ محمدرضا برومند؛ علی افروزه؛ محمد صادق افروزه

5.

طراحی مدل رفتار خرید مصرف‌کننده تماشاگران لیگ فوتبال (مطالعه موردی: تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز)

دوره 7، شماره 3، اسفند 1397، صفحه 11-20
شهرام نظری؛ نشمین صمدی؛ بهزاد دیوکان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب