1.

اثربخشی آموزش مهارت‌های توجه بر مهارت‌های عصب-روان‌شناختی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری

دوره 4، شماره 13، شهریور 1397، صفحه 109-122
مریم بلوکیان؛ حمیدرضا وطن خواه

2.

ارائه مدل ساختاری فرسودگی تحصیلی بر اساس جو حاکم بر مدرسه، خودکارآمدی تحصیلی و حمایت اجتماعی دانش‌آموزان متوسطه استان لرستان

دوره 6، شماره 2، آبان 1397، صفحه 9-20
سهراب مرادی زاده؛ ذبیح اله پیرانی؛ علیرضا فقیهی

3.

تأثیر آموزش تاب‌آوری بر فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر

دوره 4، شماره 13، شهریور 1395، صفحه 45-56
ابوالقاسم یعقوبی؛ مریم بختیاری

4.

تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبت‌نگر بر سبک‌های مقابله و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 9، شماره 2، آذر 1400، صفحه 23-38
غلامرضا عباسی؛ جلیل فتح آبادی؛ امید شکری؛ مجید ضرغام حاجبی

5.

تأثیر تدریس به شیوه معکوس بر فرسودگی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی

دوره 3، شماره 3، دی 1402، صفحه 1-14
ابراهیم صالحی عمران؛ میمنت عابدینی بلترک؛ فاطمه رمضان پور

6.

رابطه بین ابعاد چشم‌انداز زمان و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای تفکر ارجاعی

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 125-140
عزت اله قدم پور؛ مهدی برزگر بفرویی؛ لیلا حیدریانی

7.

مدل‌یابی روابط فرسودگی تحصیلی و سبک‌های حل مسئله با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی

دوره 11، شماره 2، آذر 1402، صفحه 61-74
روح الله صالحی تبار؛ رحیم داوری؛ حسین ابراهیمی مقدم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب