1.

اثربخشی تحریک فراجمجه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS)بر حافظه شنیداری و اضطراب در دانش آموزان با اختلال یادگیری

دوره 10، شماره 36، اردیبهشت 1403، صفحه 47-59
نیلوفر سلطانی؛ آزاده چوب فروش زاده؛ کیمیا صحراییان

2.

اثربخشی توان‌بخشی دوسا بر حافظه شنیداری و حل مسئله‌ کودکان دارای اختلال یادگیری همراه با مشکل تمییز شنیداری

دوره 6، شماره 21، شهریور 1399، صفحه 67-80
فرنگیس دمهری؛ لعیا خیام باشی؛ محسن سعیدمنش

3.

تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری

دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 81-90
نجمه محمد پناهی؛ لیلا بیات مختاری

4.

تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی

دوره 4، شماره 13، شهریور 1395، صفحه 69-84
مریم محمودی؛ احمد برجعلی؛ حمید علیزاده؛ باقر غباری بناب؛ حامد اختیاری؛ سعید اکبری زردخانه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب