1.

الگویی ساختاری از نقش واسطه‌ای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه

دوره 5، شماره 2، آذر 1396، صفحه 81-90
نگین برات دستجردی؛ یاسمین عابدینی

2.

بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیت‌فروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 5، شماره 3، خرداد 1397، صفحه 15-26
یعقوب بدری آذرین؛ سجاد پاشایی؛ وحید حافظی؛ حسن فاتح

3.

طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران

دوره 11، شماره 4، خرداد 1402، صفحه 117-131
حشمت اله مرادی شرف؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ معصومه مجیدی پرست؛ نصراله عرفانی

4.

مدل ساختاری رابطه بین نگرانی از تصویر بدن و باورهای وسواسی با مدیریت بدن در افراد متقاضی جراحی زیبایی

دوره 10، شماره 38، شهریور 1400، صفحه 121-140
عبدالله مفاخری؛ سمیه اشرفی فرد؛ محمد خرمی

5.

مدل ساختاری سازمان فضیلت گرا در دانشگاه‌های منتخب استان یزد

دوره 4، شماره 3 (پیاپی 15)، تیر 1395، صفحه 49-62
مجید ضماهنی؛ حمیده شکاری

6.

مدل سازی ساختاری در تبیین مؤلفه‌های توسعۀ پایدار اماکن ورزشی بر محیط شهری

دوره 7، شماره 3، اسفند 1397، صفحه 113-125
محمدرسول خدادادی؛ فاطمه عبدوی؛ سجاد پاشایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب