1.

ارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران)

دوره 5، شماره 2، آبان 1395، صفحه 77-86
طاهره ابراهیمی پور؛ سعید امیرنژاد؛ سیدعماد حسینی؛ مازیار کلاشی

2.

الگوی رفتارهای تعاملی هواداران لیگ برتر هندبال ایران

دوره 10، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 87-98
محمد مصلی نژاد؛ محمدعلی صاحبکاران

3.

تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1399، صفحه 81-90
زهرا پورحسین؛ فاطمه عبدوی؛ وجیهه جوانی؛ سجاد پاشایی

4.

تعیین نقش میانجی سرمایه اجتماعی در تأثیر علی اخلاق حرفه ای مدیران بر اخلاق مدنی شهروندی هوادارن باشگاه های فوتبال لیگ دسته یک ایران

دوره 8، شماره 4، فروردین 1399، صفحه 113-124
زهرا کبیری؛ رضا صابونچی؛ نجف آقایی

5.

مدل یابی نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در رابطه علی اخلاق حرفه ای مدیران و اخلاق مدنی هواداران باشگاه های فوتبال لیگ دسته یک ایران

دوره 6، شماره 3، مهر 1398، صفحه 121-134
زهرا کبیری؛ رضا صابونچی؛ نجف آقایی

6.

نقش مسئولیت اجتماعی بر عملکرد تیمی باشگاه پرسپولیس با میانجیگری رضایتمندی هواداران

دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1398، صفحه 95-111
سمانه سعیدپور؛ نجف آقایی؛ علیرضا الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب