1.

بررسی وضعیت فلسفه بازاریابی، هوش رقابتی و ارتباطات یکپارچه در فدراسیون ‏های ورزشی ایران

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 31-40
لقمان کشاورز؛ مرتضی رضایی صوفی؛ بهرام اکبری خوشه مهر

2.

تحلیل عوامل موثر بر رفتار سازمانی مدیران جهت استقرار نظام کنترل و ارزیابی مدیریت بازاریابی در فدراسیون های ورزشی

دوره 3، شماره 4، دی 1395، صفحه 67-77
لقمان کشاورز

3.

شناسایی عوامل موثر بر رفتار سیاسی مدیران فدراسیون‌های ورزشی

دوره 6، شماره 4، دی 1398، صفحه 119-130
اکبر فریدفتحی؛ راضیه ولی زاده

4.

کاربست نوآوری در ارتباط بین تفکر راهبردی و عملکرد سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 79-90
آزاده سلطانی زاده؛ زینت نیک آیین؛ زهرا حاجی انزهایی؛ جاسم منوچهری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب