1.

بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر خوشنامی تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1395، صفحه 25-33
حسین بخشنده؛ مجید جلالی فراهانی؛ سید نصرالله سجادی

2.

بررسی تأثیر نام تجاری تیم‌های موفق بر میزان وفاداری هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 1، شماره 2، آبان 1391، صفحه 89-98
محمد احسانی؛ وجیهه جوانی

3.

تأثیر سواد رسانه‌ای بر خودکنترلی هواداران فوتبال در فضای مجازی با نقش میانجی سرمایه فرهنگی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403
اکبر جابری؛ زکیه منزلی

4.

رابطه شخصیت تیم های حرفه‌ای و هویت تیمی هواداران؛ مطالعه موردی در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 1، شماره 2، تیر 1393، صفحه 85-92
زهرا مرادی؛ کمال هوشیار؛ مریم صدری؛ سلدا حامد

5.

طراحی مدل شکل‌دهی رفتار شهروندی هواداران فوتبال با تکیه بر نقش رسانه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 خرداد 1403
رامین قلی‌پور؛ حبیب محمدپور یقینی؛ محمدرحیم نجف زاده؛ جعفر برقی مقدم

6.

مدل‌سازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاه‌های فوتبال ایران

دوره 3، شماره 3، اسفند 1393، صفحه 51-64
ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری؛ محمد رسول خدادادی

7.

نقش تعدیل‌کنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس)

دوره 8، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 103-115
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ مجتبی قاسمی سیانی؛ آکو ابراهیم فقی محمود

8.

نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در رابطه اخلاق حرفه ای مدیران با رفتار شهروندی هواداران باشگاه های فوتبال

دوره 5، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 89-98
سعید حاتمی؛ نجف آقایی؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ حسین اکبری یزدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب