1.

اثر میانجی کیفیت خدمات در ارتباط بازارگرایی و عملکرد تجاری اماکن ورزشی خصوصی

دوره 12، شماره 1، تیر 1402، صفحه 83-93
زینب امرایی؛ شهاب بهرامی؛ منوچهر ططری

2.

ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با وفاداری گردشگران ورزشی پارک های آبی ورزشی مشهد

دوره 1، شماره 3، آذر 1393، صفحه 101-112
محمد هادی اسماعیلی؛ محمدرضا معین فرد؛ پروین شوشی نسب؛ علی بنسبردی

3.

بررسی بارشناختی مطلوب در آموزش مجازی براساس دانش فراشناختی و کیفیت خدمات الکترونیک (SERVQUAL)

دوره 10، شماره 4، خرداد 1402، صفحه 93-102
عفیفه قنبری؛ سهیلا هاشمی؛ خسرو رشید

4.

بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری

دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، فروردین 1393، صفحه 51-65
سعید جعفری نیا؛ رسول درویشون نژاد

5.

بررسی تجارب مشتریان و رضایتمندی از خدمات کلوپ های ورزش های آبی

دوره 4، شماره 3، اسفند 1394، صفحه 67-78
حسین رجبی؛ رسول طریقی؛ مهران میزانی

6.

بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با رضایت مندی و وفاداری مشتریان اماکن ورزشی سرپوشیده دولتی و خصوصی شهر ارومیه

دوره 1، شماره 3، اسفند 1391، صفحه 11-18
میر حسن سید عامری؛ سوران بهرامی؛ محمد امین صیادی

7.

بررسی رابطه هوش هیجانی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌ بین‌المللی امام خمینی (ره) با کیفیت ارائه خدمات آن

دوره 5، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 41-48
فریده محبی تبار؛ زهره میرحسینی؛ سعید غفاری

8.

بررسی کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه شیراز با استفاده از مدل لیب کوال

دوره 1، شماره 4، اسفند 1393، صفحه 37-49

9.

بررسی و سنجش کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان استخرهای شهر تهران

دوره 1، شماره 2، تیر 1393، صفحه 99-105
حبیب هنری؛ سهیلا شجاعی برجوئی؛ اکبر فرید فتحی

10.

پایایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت خدمات در ورزش (اسپورت سرو )

دوره 5، شماره 3، اسفند 1395، صفحه 55-63
حمید سارانی؛ علیرضا الهی

11.

تاثیر سرمایه اجتماعی(شبکه های ارتباطی، همیاری و همکاری گروهی) بر عملکرد تجاری اماکن ورزشی خصوصی با نقش میانجی کیفیت خدمات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آبان 1403
زینب امرایی؛ شهاب بهرامی؛ دکتر ابوالفضل فراهانی؛ منوچهر ططری

12.

تحلیل شکاف خدمات در کتابخانه‌های عمومی زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر تهران در سال 1394

دوره 3، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 77-86
سالومه خشوعی؛ زهره میرحسینی

13.

تحلیل نقش رضایتمندی در روابط بین کیفیت خدمات با تعهد ورزشی در باشگاه‌های بدنسازی و ایروبیک بانوان استان کرمان

دوره 3، شماره 4، دی 1395، صفحه 79-88
سید احمد نژاد سجادی؛ محمدحسین قربانی؛ سید جلیل میر یوسفی

14.

رابطه بین کیفیت خدمات و نیات رفتاری با نقش میانجی ارزش درک شده و اعتماد در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 5، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 11-18
محمد سیوان نوری؛ مهرداد محرم زاده؛ مجید سلیمانی

15.

عصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیوم‏های ورزشی

دوره 6، شماره 2، آذر 1396، صفحه 89-95
رضا شیخی؛ اسماعیل شریفیان

16.

مطالعه اثر رضایت شغلی و حمایت سازمانی درک شده بر کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان

دوره 4، شماره 4، دی 1396، صفحه 55-64
ناصر بای؛ رضا سلیمانی مقدم؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی

17.

نقش وبکوال در رضایت‌مندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران

دوره 7، شماره 2، دی 1398، صفحه 15-27
اکبر جابری؛ فرزانه مظلومی سوینی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب