1.

ارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران)

دوره 5، شماره 2، آبان 1395، صفحه 77-86
طاهره ابراهیمی پور؛ سعید امیرنژاد؛ سیدعماد حسینی؛ مازیار کلاشی

2.

ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در تیم‌های پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور

دوره 6، شماره 4، فروردین 1397، صفحه 83-91
نیلوفر خندان؛ ناهید اتقیا؛ مریم مختاری دینانی

3.

ارتباط علی شاخص های توسعه رفتار سازمانی مثبتگرا و ارتقای عملکرد فوتبالیست های نخبه کشور

دوره 7، شماره 3، مهر 1399، صفحه 117-131
محمد باقر حلم زاده؛ حسن فهیم دوین؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ حسین پیمانی زاد

4.

ارزیابی کمّی وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال)

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1399، صفحه 15-24
لیلا قربانی قهفرخی؛ میثم عسگرشمسی؛ سید عباس طباطبایی؛ مهناز حواصل؛ پری فرجی زاده؛ مریم فلاح کاظمی

5.

آنتی‌دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه: چالش ژئوپلیتیک ایران و عربستان

دوره 10، شماره 4، تیر 1402، صفحه 15-28
امیرحسین منظمی؛ مهدی شریعتی فیض آبادی؛ صادق رنجبر

6.

انگیزاننده‌ها و پیامدهای شرط‌بندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری

دوره 10، شماره 1، مهر 1401، صفحه 29-39
طاهره محسنی سرشت؛ حسین عیدی

7.

آوردگاه فوتبال در تسخیر استعاره‏ها: قلمروهای مبدأ استعاری در گفتمان رسانه‏ای فوتبال

دوره 3، شماره 4، مهر 1399، صفحه 25-38
زینب باوندپور؛ پارسا بامشادی

8.

بازنمایی هویت در گزارش فوتبال جام جهانی در مقاطع مختلف زمانی

دوره 1، شماره 3، تیر 1397، صفحه 65-76
زهرا براتی؛ شهلا یعقوبی

9.

برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما

دوره 9، شماره 1، آبان 1400، صفحه 47-57
علی محسنی فر؛ مرتضی دوستی

10.

بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم)

دوره 4، شماره 1، آذر 1395، صفحه 21-27
عباس شعبانی

11.

بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران

دوره 2، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 19-28
محمدابراهیم رزاقی؛ قاسم مهرابی؛ مجید جلالی فراهانی

12.

بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیت‌فروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 5، شماره 3، خرداد 1397، صفحه 15-26
یعقوب بدری آذرین؛ سجاد پاشایی؛ وحید حافظی؛ حسن فاتح

13.

بررسی تیتر روزنامه‌های ورزشی از دیدگاه گفتمان‌شناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیم‌های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان

دوره 6، شماره 3، بهمن 1396، صفحه 21-32
علی کریمی فیروزجایی

14.

بررسی نقش نظریه روانشناسی اجتماعی مبادله اجتماعی در داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا

دوره 2، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 9-20
رامین ایرجی نقندر؛ حمید قاسمی؛ ابوالفضل فراهانی

15.

بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان

دوره 3، شماره 1، آذر 1394، صفحه 41-51
سعید خانمرادی؛ حسین عیدی؛ اکرم قبادی یگانه

16.

بهار عربی و دوقطبی حکمرانی فوتبال در خاورمیانه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 خرداد 1403
رحیم زارع؛ مهدی شریعتی فیض آبادی؛ فتح الله هاویل

17.

تأثیرات شیوع کروناویروس جدید 2019 (کووید-19) بر میزان فعالیت‌های ورزشی و خلق و خوی بازیکنان غیرحرفه‌ای فوتبال در ایران

دوره 7، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 29-42
شمس الدین رضایی؛ علیرضا آقابابا؛ هادی روحانی؛ مقصود نبیل پور

18.

تاثیر رسانه‌های جمعی بر کنترل فساد در ورزش فوتبال

دوره 3، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 11-24
علیرضا زارع؛ صدیقه حیدری نژاد؛ رضوان شیرالی

19.

تأثیر محیط های فردی، سیاسی، قانونی و اقتصادی فوتبال ایران بر تصمیم گیری اخلاقی بازیکنان حرفه ای

دوره 1، شماره 3، اسفند 1391، صفحه 19-26
رضا شجیع؛ هاشم کوزه چیان؛ محمد احسانی؛ مجتبی امیری

20.

تحلیل بازاریابی کمین در رسانه‌های فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملت‌های آسیا 2019)

دوره 10، شماره 4، تیر 1402، صفحه 104-117
محسن ارمغانی؛ مهدی رسولی

21.

تحلیل راهبردهای بهبود اعتبار حامی تیم با تأکید بر رسانه در هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 11، شماره 3، اردیبهشت 1403، صفحه 68-81
امیر احمدی؛ اکبر آفرینش خاکی؛ طیبه زرگر؛ حسن قاسمعلی‌پور

22.

تحلیل شکاف (مقایسه وضعیت موجود و مطلوب) عدالت ورزشی از دیدگاه فوتبالیست‌های حرفه‌ای

دوره 8، شماره 3، آبان 1400، صفحه 25-39
علی همتی عفیف؛ احمد محمودی؛ سلمان علوی؛ منوچهر دژآهنگ

23.

تدوین الگوی ساختاری تفسیری توسعه عملکرد ورزشی و اقتصادی باشگاه‌های فوتبال کشور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مرداد 1403
مهدی واعظ؛ میر حسن سید عامری؛ رضا طلایی

24.

تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT

دوره 6، شماره 2، آذر 1396، صفحه 21-34
علیرضا ایزدی؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ محمود گودرزی؛ حبیب هنری

25.

تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP

دوره 9، شماره 2، آذر 1399، صفحه 51-64
علی اصغر خلیلی؛ علی محمد صفانیا؛ علی زارعی؛ حسن معصومی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب