1.

ارائه مدل نقش رسانه‌های اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیوم‌های فوتبال ایران

دوره 9، شماره 4، تیر 1401، صفحه 57-71
حمیدرضا میرصفیان؛ معصومه کلاته سیفری؛ سحر اکبرنژاد دهمیانی؛ فاطمه کاتبی جهرمی

2.

ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام ایلام

دوره 3، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 25-34
حسین کردلو؛ رضا خورشیدی؛ علیرضا الهی

3.

الزامات رضایتمندی گردشگران از امکانات و خدمات شهری، مطالعه موردی: شهر شاهرود

دوره 14، شماره 4 (پیاپی 33)، اسفند 1402، صفحه 15-32
سجاد فردوسی؛ یاور بابائی

4.

امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل

دوره 8، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 95-102
فرزاد نوبخت؛ رقیه بخشش؛ مهرداد محرم زاده؛ عباس نقی زاده

5.

بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران

دوره 2، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 19-28
محمدابراهیم رزاقی؛ قاسم مهرابی؛ مجید جلالی فراهانی

6.

بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی در ورزش

دوره 1، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 43-49
مرتضی رضائی صوفی؛ عباس شعبانی

7.

بررسی وضعیت کتابخانه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران بر اساس اصول بازاریابی مدل 4 پی. از دیدگاه کاربران

دوره 2، شماره 3، آذر 1394، صفحه 33-42
وجیهه سعید؛ فرامرز سهیلی

8.

بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان

دوره 3، شماره 1، آذر 1394، صفحه 41-51
سعید خانمرادی؛ حسین عیدی؛ اکرم قبادی یگانه

9.

تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی

دوره 10، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 51-60
امیر رحیمی؛ هاشم کوزه چیان

10.

تاثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران

دوره 10، شماره 4، تیر 1402
فرزاد خراسانی ساسی کلومی؛ معصومه کلاته سیفری؛ مرتضی دوستی

11.

تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT

دوره 6، شماره 2، آذر 1396، صفحه 21-34
علیرضا ایزدی؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ محمود گودرزی؛ حبیب هنری

12.

تعیین درجه اهمیت استراتژی‏های بازاریابی باشگاه‏های لیگ برتر فوتبال با روش AHP

دوره 8، شماره 1، تیر 1398، صفحه 95-105
علیرضا ایزدی؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ محمود گودرزی؛ حبیب هنری

13.

طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 4، فروردین 1400، صفحه 53-70
مائده شفیع زاده؛ ابوالفضل فراهانی؛ فریده اشرف گنجویی؛ علی محمد صفانیا؛ محسن باقریان فرح آبادی

14.

طراحی مدل جذب ارباب‌رجوع با رویکرد بازاریابی عصبی در بانک‌های دولتی با استفاده از نظریه داده بنیاد

دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، تیر 1396، صفحه 131-140
علی قربانی؛ حسین قره بیگلو؛ فریدون پیمان

15.

موانع و چالش‌های بازاریابی ورزش دانشجویی (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور)

دوره 8، شماره 1، تیر 1398، صفحه 43-56
عبدالمهدی نصیرزاده؛ زهرا فراهانی؛ لیلا سلطانیان

16.

نقش اینترنت و رسانه های نوین در بازاریابی گردشگری ورزشی

دوره 1، شماره 3، اسفند 1391، صفحه 43-49
مجید جاوید؛ حسن اسدی؛ محمود گودرزی؛ احسان محمدی ترکمانی

17.

نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی

دوره 10، شماره 3، اسفند 1400، صفحه 23-34
محمد دهشتی؛ حسین علی محمدی؛ جواد ادبی فیروزجاه

18.

نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران

دوره 11، شماره 2، دی 1402
سارا کشکر؛ غزل پناهبر

19.

نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p)

دوره 2، شماره 1، آبان 1393، صفحه 27-35
نرگس بکتاش؛ طیبه بزرگر؛ سیدحمید قاسمی

20.

نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید)

دوره 6، شماره 3، اردیبهشت 1398، صفحه 67-76
رسول نظری؛ الهام مشکل گشا؛ رضا فردی پور

21.

نقش هویت تیمی در وفاداری هواداران در صنعت فوتبال ایران

دوره 7، شماره 1، تیر 1397، صفحه 57-68
امین رشید لمیر؛ امیر منتظری؛ سمیرا فیضی

22.

همراستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان‌های بازرگانی

دوره 8، شماره 2 (پیاپی 30)، فروردین 1399، صفحه 39-54
محسن رضایی؛ علی رضا علی احمدی؛ میرزا حسن حسینی؛ محمدتقی امینی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب