1.

اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند

دوره 7، شماره 2، دی 1398، صفحه 83-94
سید محمد باقر جعفری؛ کریم گل محمدی؛ فاطمه جاویدی؛ محمد سمیعی

2.

ارتباط خودکارآمدی شغلی مدیران و تعهد سازمانی کارکنان با رضایت مشتریان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

دوره 1، شماره 4، فروردین 1392، صفحه 11-19
لقمان کشاورز؛ سمیرا سرخوش

3.

تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری در باشگاه‌های ورزشی خصوصی شهرکرد

دوره 5، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 99-109
علیرضا امیدی؛ سمیه صفری

4.

عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان ازکانال های ارائه خدمات الکترونیکی (اینترنتی) بانک ملی (مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملی شهر مشهد)

دوره 1، شماره 1، آذر 1393، صفحه 65-72
سید حسن صالح نژاد؛ سید حسام وقفی؛ حسنعلی قاسمی؛ زهرا عاقل

5.

مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی)

دوره 5، شماره 4، شهریور 1397، صفحه 63-78
ولی محمد درینی؛ حمیده صادقی؛ احسان نامدار جویمی

6.

نقش میانجی تجربۀ لذت‌بخش و رضایت الکترونیکی در رابطۀ بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1402، صفحه 84-98
حسین عبدالملکی؛ علی نوروزی؛ سید بهادر زکی زاده؛ سید نعمت خلیفه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب