1.

بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران کتابخانه‌های عمومی شهر قم: براساس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

دوره 2، شماره 3، آذر 1394، صفحه 53-72
سعید غفاری

2.

بررسی میزان وفاداری اعضای کتابخانه‌های تحت پوشش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پژوهش موردی: کتابخانه‌های عمومی شهرستان تبریز

دوره 9، شماره 2 (پیاپی 34)، تیر 1401، صفحه 17-30
محسن اصغری آق‌گنبد؛ مهدی محمدی؛ جعفر عباداله عموقین

3.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی

دوره 6، شماره 4، تیر 1398، صفحه 67-76
مهرداد محرم زاده؛ سجاد پاشایی؛ میر داود حسینی

4.

شناسایی و تعیین اثرات ابعاد بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنـلاین شرکت‌ها

دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، خرداد 1399، صفحه 59-68
محسن اعظمی

5.

شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران

دوره 6، شماره 2، آذر 1396، صفحه 97-106
زینب آنت؛ فرخ کیا؛ امید جمشیدی؛ علیرضا زند

6.

طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتی‌متد

دوره 9، شماره 3، بهمن 1399، صفحه 41-56
فاطمه عبدوی؛ یعقوب بدری آذرین؛ سالواتور سین سیمینیو؛ مجاهد فیشنه؛ سجاد پاشایی

7.

طراحی و تبیین مدل شبکه اجتماعی سازمانی در شعب بانک صادرات استان آذربایجان‌شرقی

دوره 9، شماره 2 (پیاپی 34)، فروردین 1400، صفحه 121-136
شیدا کمالی؛ محمد علی سرلک؛ سید علی اکبر احمدی؛ محمود اسعدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب