1.

ارتباط بین ابعاد وفاداری مشتریان و تقویت برند ملی در لیگ های حرفه ای فوتبال و والیبال ایران

دوره 1، شماره 4، فروردین 1392، صفحه 71-78
مهرداد محرم زاده؛ روناک اکبری

2.

ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در تیم‌های پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور

دوره 6، شماره 4، فروردین 1397، صفحه 83-91
نیلوفر خندان؛ ناهید اتقیا؛ مریم مختاری دینانی

3.

بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامه‌های تبلیغاتی

دوره 4، شماره 1، آذر 1395، صفحه 11-20
حسین عیدی؛ اکرم قبادی یگانه؛ فرهاد نظری

4.

بررسی رابطه بین ساختار قوانین برندینگ در کالاهای ورزشی و سطح رضایت مشتریان

دوره 1، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 85-93
کمال هوشیار؛ زینب یوسفی؛ سمیرا غلامی مــیان سرایی؛ مریم صدری

5.

بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند

دوره 10، شماره 4، تیر 1402
صاحب دریایی؛ سعید امیرنژاد؛ سجاد قدمی

6.

پیش‌بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه‌های خصوصی

دوره 6، شماره 2، دی 1397، صفحه 89-98
رسول نظری؛ الهام عندلیب

7.

پیش بینی وفاداری کارکنان از طریق تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی:آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک)

دوره 4، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 79-86
سارا بوژمهرانی؛ معصومه کلاته سیفری؛ حسین اکبری یزدی

8.

تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالا‌‌‌‌های ورزشی خارجی

دوره 10، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 31-43
سجاد قدمی؛ یعقوب بدری آذرین؛ وجیهه جوانی؛ پژمان احمدی مقدم

9.

تبیین مدل عوامل موثر بر ارتقاء برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران

دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، آبان 1396، صفحه 95-106
مهدی نساجی کامرانی؛ اوژن کریمی؛ محمد محمودی میمند؛ حسن درویش

10.

نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی

دوره 2، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 66-75
رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی

11.

نقش هویت تیمی در وفاداری هواداران در صنعت فوتبال ایران

دوره 7، شماره 1، تیر 1397، صفحه 57-68
امین رشید لمیر؛ امیر منتظری؛ سمیرا فیضی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب