1.

اثر انتخاب محصول مورد علاقه مشتری ازنظر شکل و رنگ بر موج آلفا

دوره 3، شماره 9، شهریور 1396، صفحه 87-102
محمد محمودی میمند؛ علی اصغر عیوضی حشمت؛ علیرضا آقایوسفی؛ زهرا استادیان خانی

2.

ارتباط بین ابعاد وفاداری مشتریان و تقویت برند ملی در لیگ های حرفه ای فوتبال و والیبال ایران

دوره 1، شماره 4، فروردین 1392، صفحه 71-78
مهرداد محرم زاده؛ روناک اکبری

3.

آزمون مدل عوامل درونی و بیرونی موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان خدمات تفریحی-ورزشی (مورد مطالعه: پارک های آبی کشور)

دوره 12، شماره 4، فروردین 1403، صفحه 91-108
مهدی ظریف؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری

4.

بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران

دوره 2، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 19-28
محمدابراهیم رزاقی؛ قاسم مهرابی؛ مجید جلالی فراهانی

5.

طراحی مدل ارتباطی بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان استخرهای دولتی شهر تهران

دوره 2، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 111-118
عبدالرضا امیرتاش؛ سولماز ملکی؛ محمد جواد افشاریان

6.

مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی

دوره 8، شماره 1، مهر 1399، صفحه 71-82
حسین عبدالملکی

7.

میزان رضایت مندی مشتریان از کتب حوزه ورزش و تربیت بدنی

دوره 1، شماره 1، آذر 1392، صفحه 19-25
سارا کشکر؛ سید کمال توکلی؛ رضا صادقی

8.

مقایسه مدیریت ارتباط با مشتری باشگاههای فوتبال ایران، اسپانیا و انگلستان

دوره 2، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 21-29
محمد ابراهیم رزاقی؛ قاسم مهرابی؛ پگاه سلطانی مقدم

9.

نقش میانجی تجربۀ لذت‌بخش و رضایت الکترونیکی در رابطۀ بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1402، صفحه 84-98
حسین عبدالملکی؛ علی نوروزی؛ سید بهادر زکی زاده؛ سید نعمت خلیفه

10.

نقش هویت تیمی در وفاداری هواداران در صنعت فوتبال ایران

دوره 7، شماره 1، تیر 1397، صفحه 57-68
امین رشید لمیر؛ امیر منتظری؛ سمیرا فیضی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب