1.

اثربخشی برنامه آموزشی حافظه فعال بر حافظه فعال واج‌شناختی و آگاهی واجی دانش‌آموزان نارساخوان: یک مطالعه نوروسایکولوژیک

دوره 5، شماره 19، بهمن 1398، صفحه 25-40
الهام سادات ناجی؛ محسن شکوهی‌یکتا؛ سعید حسن‌زاده

2.

اثربخشی برنامه توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان دوره ابتدایی

دوره 5، شماره 17، شهریور 1398، صفحه 25-42
حمید طریفی حسینی؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ سیروس عالیپور بیرگانی

3.

اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارسایی‌های شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی

دوره 9، شماره 3، اسفند 1400، صفحه 101-111
الهام سیف؛ سجاد بشرپور؛ محمد نریمانی؛ فاضله حیدری

4.

اثربخشی نوروفیدبک بر نقایص شناختی و ادراک دیداری حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 6، شماره 21، شهریور 1399، صفحه 47-66
ساناز زارع نژاد؛ سکینه سلطانی کوهبنانی؛ سمیه زارع نژاد

5.

آموزش حافظه فعال بر بازداری و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص (نارساخوان)

دوره 4، شماره 15، اسفند 1397، صفحه 123-142
یوسف دهقانی؛ نزهت الزمان مرادی

6.

تأثیر توان‌بخشی شناختی رایانه‌یار بر بهبود کنش‌های اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 2، شماره 7، اسفند 1395، صفحه 27-46
عباسعلی حسین خانزاده؛ مونا لطیف زنجانی؛ محبوبه طاهر

7.

مقایسه اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر تقویت توجه و توان‌بخشی شناختی مبتنی بر تقویت حافظه کاری بر تنظیم شناختی هیجان و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 7، شماره 25، مرداد 1400، صفحه 73-92
حمید رضا محروقی؛ حسن توزنده جانی؛ حمید نجات؛ زهرا باقرزاده گل مکانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب