1.

اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 1، مرداد 1396، صفحه 135-146
امیر عزیزی؛ فضل اله میر دریکوند؛ محمد علی سپهوندی

2.

اثربخشی توانبخشی شناختی مغز بر سرعت پردازش اطلاعات و دوره بی‌پاسخی روانشناختی در کودکان با اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 19، بهمن 1398، صفحه 41-52
حسین اکبری فر؛ احمد احمدی؛ روح الله فتح آبادی؛ حامد صالحی

3.

اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 7، شماره 2، دی 1397، صفحه 173-186
محمدعلی خاکساربلداجی؛ محمدحسین عبدالهی؛ پروین کدیور؛ حمیدرضا حسن آبادی؛ علی اکبر ارجمندنیا

4.

بررسی و مقایسه نیمرخ مهارت‌های عصب روان‌شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص، دانش‌آموزان با نقص توجه ـ بیش‌فعالی و دانش‌آموزان عادی

دوره 2، شماره 6، آذر 1395، صفحه 91-106
سید رضا میرمهدی؛ فهیمه شجاعی

5.

بهبود مهارت های عصب روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال در بیان نوشتاری با استفاده از برنامه راهنمای جمله فلپس

دوره 8، شماره 29، مرداد 1401، صفحه 21-32
مهدیه کشمیرشکن؛ سالار فرامرزی؛ احمد عابدی

6.

مقایسه تأثیر آموزش توان‌بخشی شناختی، نوروفیدبک و بازی‌درمانی شناختی ـ رفتاری بر ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 3، شماره 8، خرداد 1396، صفحه 103-118
امیر عزیزی؛ فضل اله میر دریکوند؛ محمد علی سپهوندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب