1.

اثربخشی آموزش پردازش حسی بر بهبود مهارت‌های عصب‌روان شناختی دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 5، شماره 16، خرداد 1398، صفحه 89-102
عبدالرضا سرکانی؛ سالار فرامرزی

2.

اثربخشی برنامه توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان دوره ابتدایی

دوره 5، شماره 17، شهریور 1398، صفحه 25-42
حمید طریفی حسینی؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ سیروس عالیپور بیرگانی

3.

آموزش حافظه فعال بر بازداری و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص (نارساخوان)

دوره 4، شماره 15، اسفند 1397، صفحه 123-142
یوسف دهقانی؛ نزهت الزمان مرادی

4.

تأثیر توان‌بخشی شناختی رایانه‌یار بر بهبود کنش‌های اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 2، شماره 7، اسفند 1395، صفحه 27-46
عباسعلی حسین خانزاده؛ مونا لطیف زنجانی؛ محبوبه طاهر

5.

مقایسه اثربخشی مداخلات عصب روان‌شناختی و روش دیویس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پایه اول و دوم ابتدایی

دوره 4، شماره 12، خرداد 1397، صفحه 153-174
فرزانه مومنی؛ مختار ملک پور؛ احمد عابدی؛ سالار فرامرزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب