1.

Blended Learning and Academic Achievement: A Meta-Analysis

دوره 1، شماره 3، فروردین 2019، صفحه 39-48
Hossein Najafi؛ Mozhgan Heidari

2.

Blended Learning in Distance Education: A Comparative Study of Selected Mega Open Universities

دوره 1، شماره 1، مهر 2018، صفحه 9-24
Farhad Seraji

3.

Designing a learning model based on a structuralism approach in a blended learning environment in high school

دوره 4، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 59-70
Maryam Bostanpira؛ Nasim Saeed؛ Forozan Zarabian

4.

Effectiveness of blended learning on students' academic motivation in multi-grade classes

دوره 5، شماره 1، آذر 2023، صفحه 100-108
Mohammad Ali rostaminezhad؛ mohsen ayati؛ Hassan Zabet؛ reza arabi

5.

Experiencing Collaborative Professional Development in a Blended CALL Teacher Education Course

دوره 2، شماره 2، شهریور 2020، صفحه 31-40
Fatemeh Nami؛ Seyedeh Susan Marandi؛ Elahe Sotoudehnama

6.

Experiencing Collaborative Professional Development in a Blended CALL Teacher Education Course

دوره 3، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 111-121
Fatemeh Nami

7.

Identification of Effective Factors to Development of Blended learning in Higher Education Context ( Case : Payam Noor University of Tehran Province)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 دی 1398
Sana Safari

8.

Identification of Effective Factors to Development of Blended learning in Higher Education Context ( Case : Payam Noor University of Tehran Province)

دوره 3، شماره 1، مرداد 2021، صفحه 90-99
Sana Safari

9.

Meta-synthesis of the Principals Role of Psychological and Center Skills in Implementing Blended Learning from Quantum Paradigm Perspectives

دوره 4، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 151-173
Bita Adolhoseini؛ MohammadReza Sarmadi

10.

The Effectiveness of the Blended Learnin Course on the AcademicPerformance of Seventh Grade Students in the Field of Photography in the Art Lesson

دوره 4، شماره 1، خرداد 2022، صفحه 72-82
Ali Akbar Ajam؛ mahdieh mahdizadeh؛ janad farzanfar

11.

The Effect of Blended Learning on Educational Performance of Secondary School Students in Art in Gonabad City

دوره 1، شماره 1، مهر 2018، صفحه 61-74
Ali Akbar Ajam؛ Mahdiyeh Mahdizade

12.

The Effect of Blended Learning on Educational Performance of Secondary School Students in Art in Gonabad City

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مهر 1402
Ali Akbar Ajam؛ Mahdiyeh Mahdizade

13.

The Impact of Blended Instruction based on Multiple Intelligences on Learning

دوره 1، شماره 4، تیر 2019، صفحه 39-48
Mahboubeh Fannakhosrow؛ Soolmaz Nourabadi

14.

ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان

دوره 9، شماره 3، اسفند 1400، صفحه 63-80
بهمن زندی؛ مرجان معصومی فرد

15.

بررسی رابطه‌ی آموزش ترکیبی و احساس عدم پذیرش با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه پیام نور با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی

دوره 3، شماره 2، مهر 1402، صفحه 1-10
حسین نجفی

16.

شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی با رویکرد توسعه پایدار

دوره 9، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 63-82
پروین صادقی‌تبار؛ مهدی شریعتمداری

17.

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی

دوره 8، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 79-97
پروین صادقی تبار؛ مهدی شریعتمداری

18.

فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی

دوره 8، شماره 3، اسفند 1399، صفحه 21-34
نسیم سعید؛ محمد احمدی ده قطب الدینی

19.

واکاوی عوامل موثر آموزش منابع انسانی در بانکداری دولتی

دوره 10، شماره 1، بهمن 1402
احد عارفی نهاد؛ داریوش غلامزاده؛ احمد ودادی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب