1.

آیا ذهن خوانی به واسطه‌ی نوع دیدگاه‌ دیگران محدود می‌شود؟

دوره 4، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 67-83
سعید فرمانی؛ رحیم بدری گرگری؛ زهرا شفیعی

2.

اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن در نوجوانان پرخاشگر

دوره 3، شماره 2، بهمن 1393، صفحه 55-66
علی فرهادی؛ یزدان موحدی؛ امیر عزیزی؛ فضل الله قاسمی کلی؛ کلثوم کریمی نژاد

3.

بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهده‌ای بندورا بر بهبود این مهارت‌ها و نظریه ذهن دختران و پسران پیش‌دبستانی

دوره 7، شماره 1، مرداد 1397، صفحه 105-120
زهرا صدیقی؛ فرزانه میکاییلی؛ علی عیسی زادگان

4.

بررسی بدکارکردی‌های عصب روانشناختی و نقص نظریه ذهن در افراد با رگه‌های اختلال شخصیت مرزی

دوره 4، شماره 13، شهریور 1397، صفحه 139-158
سیامک داداشی؛ عزت اله احمدی؛ حسن بافنده قراملکی

5.

بررسی رابطه کارکردهای اجرایی و قضاوت اخلاقی با میانجی‌گری نظریه ذهن کودکان 9 تا 11 ساله شهر ایلام

دوره 12، شماره 23، خرداد 1402، صفحه 53-65
آسیه مرادی؛ کامران یزدانبخش؛ زهرا مهدیان

6.

تأثیر آموزش مهارت های ارتباطی بر ارتقاء سطوح نظریه ذهن کودکان

دوره 3، ویژه نامه، اسفند 1393، صفحه 83-96
فاطمه دهقان؛ کامران یزدانبخش؛ خدامراد مومنی

7.

تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریه‌ی ذهن و بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک)

دوره 8، شماره 2، آبان 1398، صفحه 30-40
محمد نریمانی؛ عباس اصغری شربیانی

8.

تحول شناخت اجتماعی بر اساس نظریه ذهن در کودکان

دوره 1، شماره 2، دی 1391، صفحه 32-39
علی اصغر کاکو جویباری؛ فرهاد شقاقی؛ مجید برادران

9.

جنسیت، ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در دانشجویان

دوره 1، شماره 2، دی 1391، صفحه 6-13
تورج هاشمی؛ سعیده خلیل زاد بهروزیان؛ نعیمه ماشینچی عباسی

10.

رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91

دوره 2، شماره 1، تیر 1392، صفحه 34-43
زهرا اسلامی چهرازی؛ مریم قربانی؛ اصغر آقایی

11.

فرا تحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر نظریه ذهن بر ابعاد رشدی (شناختی، اجتماعی، هیجانی و شناخت اجتماعی) فراگیران دارای اختلالات عصبی رشدی

دوره 10، شماره 20، بهمن 1400، صفحه 59-78
سلام رحیمی؛ فاطمه علیپور

12.

مطالعه ارتباط نظریه ذهن با ناگویی هیجانی در یک گروه غیربالینی

دوره 4، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 127-145
غلامحسین جوانمرد؛ رقیه محمدی قره قوزلو

13.

مقایسه‌ اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای در دو ناحیۀ پشتی- جانبیِ پیش پیشانی و گیجگاهی‌-آهیانه‌ای بر نظریه ذهن درکودکان مبتلا به نقص توجه - بیش فعالی

دوره 9، شماره 35، بهمن 1402، صفحه 51-63
محیا عبدیان؛ حسین ابراهیمی مقدم؛ هائیده صابری

14.

مقایسه کارکرهای اجرایی و توانش نظریه ذهن در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار

دوره 6، شماره 22، آذر 1399، صفحه 105-122
راضیه زاهدی؛ امین رفیعی پور؛ صفیه بهزادی؛ ناهید خانبابائی

15.

مقایسه نظریه ذهن، انگیزش پیشرفت تحصیلی و رفتار اجتماعی در کودکان مدارس طبیعت و عادی با کنترل وضعیت اجتماعی-اقتصادی

دوره 7، شماره 3، خرداد 1398، صفحه 23-34
ملوک خادمی اشکذری؛ ناهید مفردنژاد

16.

مقایسه نظریه ذهن در کودکان بد سرپرست و عادی

دوره 4، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 146-156
علی اصغر کاکوجویباری؛ مهناز علی اکبری؛ طاهره قربانی

17.

مقایسه نظریه ذهن در نوازندگان حرفه‌ای سازهای کوبه‌ای سنتی و نوازندگان حرفه‌ای سازهای زهی سنتی و همتایان عادی

دوره 9، شماره 18، آبان 1399، صفحه 183-192
حسن بافنده قراملکی؛ سارا شرقی لوان؛ رحیم یوسفی

18.

مقایسه نظریه ذهن، مفهوم خدا و مفهوم میهن در بین کودکان دارای سبک‌های فرزندپروری متفاوت

دوره 5، شماره 1، مرداد 1395، صفحه 83-99
مرسده نوروزی؛ فیروزه سپهریان آذر



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب