1.

اثر هولوگرافی سازمانی بر تصویر سازمانی با میانجی تجربیات سازمانی و شبکه اجتماعی سازمان (مطالعه سازمان ورزش شهرداری تهران)

دوره 8، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 41-55
تورج پرمهر؛ شهاب بهرامی؛ محمد جلیلوند

2.

ارائه مدل رفتارهای قدرت‌طلبانه در ارتباطات سازمانی در میان مدیران سازمان‌های دولتی کشور

دوره 13، شماره1 (پیاپی 49)، دی 1403، صفحه 68-92
غلامرضا آزاد؛ علی شجاعی فرد؛ سراج الدین محبی

3.

ارزیابی نقش شفافیت سازمانی بر تعارضات سازمانی با میانجیگری ارتباطات سازمانی اثربخش (مورد مطالعه: سازمان آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی)

دوره 7، شماره 4 (پیاپی 28)، آبان 1398، صفحه 25-38
بلال پناهی

4.

تأملی بر خاموشی هوشیارانه: واکاوی نقش فرهنگ بر عملکرد کارکنان و ارتباطات سازمانی (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی شهر سمنان)

دوره 8، شماره 2 (پیاپی 30)، فروردین 1399، صفحه 11-24
محسن فرهادی نژاد؛ محسن عین علی؛ هوشمند باقری قره بلاغ

5.

فهم پدیده گس‌لایتینگ در روابط سازمانی

دوره 13، شماره 2 (پیاپی 50)، فروردین 1404، صفحه 67-90
علی یاسینی؛ محمد آدینه وند؛ محمود رضا کبیری یگانه

6.

مدل ساختاری تفسیری شایستگی های عاطفی اجتماعی در ارتباطات سازمانی

دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، آبان 1396، صفحه 49-66
حسین دامغانیان؛ محمد شیخ زاده؛ محمد یزدانی زیارت


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب