1.

ارزیابی شاخص های آلتمتریک دانشگاه های علوم پزشکی ایران در شبکه های اجتماعی علمی ریسرچ گیت و آکادمیا

دوره 4، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 23-30
ابوذر رمضانی؛ سیدجواد قاضی میرسعید؛ احمد پاپی؛ محمدحسین یکتاکوشالی؛ فاطمه رمضانی پاکپورلنگرودی

2.

بررسی الگوهای رایج در شکل‌گیری جوک در زبان فارسی براساس نظریه عمومی طنز کلامی

دوره 5، شماره 3، تیر 1401، صفحه 39-51
شهرام مدرس خیابانی؛ بهرام مدرسی؛ وحید طاولی؛ فریده محسنی هنجنی

3.

تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1399، صفحه 81-90
زهرا پورحسین؛ فاطمه عبدوی؛ وجیهه جوانی؛ سجاد پاشایی

4.

تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام

دوره 10، شماره 1، مهر 1401، صفحه 56-64
علی اصغر دورودیان؛ حمید قاسمی؛ سنا حیدریان

5.

دیداری‌سازی شبکه هم ‏تألیفی مجلات علمی پژوهشی فارسی حوزه علوم ورزشی دانشگاه تهران

دوره 3، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 49-62
محمد فلاح؛ زهرا چمنی؛ مریم صراف زاده

6.

طراحی مدل فراگیرسازی اپلیکشن‌های شبکه‌های اجتماعی

دوره 11، شماره1 (پیاپی 41)، دی 1401، صفحه 165-180
الهام حسینی چگنی؛ علی قربانی؛ محمدرضا مشایخی؛ علی شاه‌نظری

7.

مدل بهینه سازی آرمانی تسهیم دانش با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره وشبکه عصبی مصنوعی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 خرداد 1403
سید حسن صادق زاده؛ محبوبه عباسی؛ مریم بیطرفان

8.

نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی

دوره 10، شماره 3، اسفند 1400، صفحه 23-34
محمد دهشتی؛ حسین علی محمدی؛ جواد ادبی فیروزجاه

9.

نقش شبکه‌های اجتماعی بر ارتقای فرهنگ زیست‌محیطی معلمان: مطالعه موردی واتس‌آپ

دوره 5، شماره 4، خرداد 1397، صفحه 93-100
سیدمحمد شبیری

10.

نقش شبکه‌های اجتماعی بر فرهنگ‌سازی ارزش‌ها و باورهای محیط‌زیستی معلمان: مطالعه موردی تلگرام

دوره 6، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 37-43
سید محمد شبیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب