1.

برازش رابطه ساختاری استفاده از لوازم خانگی با مصرف پایدار آب بر اساس نگرش و دانش زیست محیطی: نقش واسطه ای قصد رفتاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 تیر 1402
قاسم زارعی؛ فروزان قضائی؛ آراز راشدی زهرا

2.

بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی

دوره 6، شماره 2، آذر 1396، صفحه 11-19
علیرضا ذاکریان؛ مجید جلالی فراهانی؛ همیلا تکلی

3.

بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند

دوره 10، شماره 4، تیر 1402
صاحب دریایی؛ سعید امیرنژاد؛ سجاد قدمی

4.

تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی

دوره 7، شماره 4، تیر 1399، صفحه 65-78
حسین منصوری؛ مسلم غلامی؛ سعید صادقی بروجردی؛ میثم صادقی

5.

تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید)

دوره 5، شماره 1، آذر 1396، صفحه 63-72
مصطفی مقدس؛ معصومه کلاته سیفری

6.

طراحی مدل رفتار خرید مصرف‌کننده تماشاگران لیگ فوتبال (مطالعه موردی: تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز)

دوره 7، شماره 3، اسفند 1397، صفحه 11-20
شهرام نظری؛ نشمین صمدی؛ بهزاد دیوکان

7.

نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید)

دوره 10، شماره 2، دی 1401، صفحه 62-71
بهمن طیبی؛ وحید ساعت چیان؛ امین دهقان قهفرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب