1.

برازش رابطه ساختاری استفاده از لوازم‌خانگی با مصرف پایدار آب بر اساس نگرش و دانش محیط‌زیستی: نقش واسطه‌ای قصد رفتاری

دوره 12، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 9-25
قاسم زارعی؛ فروزان قضائی؛ آراز راشدی زهرا

2.

بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی

دوره 6، شماره 2، آذر 1396، صفحه 11-19
علیرضا ذاکریان؛ مجید جلالی فراهانی؛ همیلا تکلی

3.

بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند

دوره 10، شماره 4، تیر 1402، صفحه 42-56
صاحب دریایی؛ سعید امیرنژاد؛ سجاد قدمی

4.

بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی

دوره 11، شماره 2، دی 1402
علی عسگر؛ سیروس احمدی؛ آزاده سید عالی نژاد

5.

تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی

دوره 7، شماره 4، تیر 1399، صفحه 65-78
حسین منصوری؛ مسلم غلامی؛ سعید صادقی بروجردی؛ میثم صادقی

6.

تاثیر شخصیت‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی‌ بر آگاهی از برندهای ورزشی با هدف ایجاد قصد خرید در مصرف‌کننده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 اردیبهشت 1403
حسن خورسندی؛ احسان اسداللهی؛ شهریار خرازیان

7.

تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید)

دوره 5، شماره 1، آذر 1396، صفحه 63-72
مصطفی مقدس؛ معصومه کلاته سیفری

8.

طراحی مدل رفتار خرید مصرف‌کننده تماشاگران لیگ فوتبال (مطالعه موردی: تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز)

دوره 7، شماره 3، اسفند 1397، صفحه 11-20
شهرام نظری؛ نشمین صمدی؛ بهزاد دیوکان

9.

نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید)

دوره 10، شماره 2، دی 1401، صفحه 62-71
بهمن طیبی؛ وحید ساعت چیان؛ امین دهقان قهفرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب