1.

تحلیل اثر همزمان باز بودن تجاری و اثرات دانه‌ای در بانکداری بر رشد اقتصادی ایران

دوره 8، شماره 30، فروردین 1397، صفحه 83-100
حمیدرضا حری؛ سیدعبدالمجید جلائی اسفندآبادی؛ مهدی نجاتی؛ سیمین السادات میرهاشمی نائینی

2.

طراحی مدل جذب ارباب‌رجوع با رویکرد بازاریابی عصبی در بانک‌های دولتی با استفاده از نظریه داده بنیاد

دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، تیر 1396، صفحه 131-140
علی قربانی؛ حسین قره بیگلو؛ فریدون پیمان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب