1.

اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی رفتاری و تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز بر کارکردهای اجرایی حافظه فعال و بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال بیش فعالی- نقص توجه

دوره 4، شماره 14، آذر 1397، صفحه 73-90
اعظم فتاحی اندبیل؛ هائیده صابری؛ اصغر کاظمی کواکی

2.

اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای با جریان مستقیم (tDCS) بر حافظه کاری و بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اوتیسم شهر زاهدان

دوره 10، شماره 37، مرداد 1403
ثنا آذرشب؛ محمدعلی فردین

3.

اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌یار بر بهبود کارکرد اجرایی بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/بیش‌فعالی

دوره 4، شماره 14، آذر 1397، صفحه 9-22
سیما عیوضی؛ کامران یزدانبخش؛ آسیه مرادی

4.

ارزیابی و مقایسه اثربخشی کاپیتان‌لاگ و نوروفیدبک بر بازداری پاسخ و اندوزش حافظه فعال در دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی

دوره 7، شماره 26، آبان 1400، صفحه 131-142
شادی ابراهیمی جوزانی؛ رویا کوچک انتظار؛ مژگان سپاه منصور؛ پروانه قدسی

5.

بررسی تاثیر تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه (رحا) بر فرآیندهای شناختی کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی

دوره 6، شماره 23، اسفند 1399، صفحه 27-42
مریم رنجبر؛ سعید حسن زاده؛ علی اکبر ارجمندنیا

6.

مقایسۀ کنش‏های اجرایی در افراد مبتلا به اختلال احتکار و بهنجار

دوره 10، شماره 20، بهمن 1400، صفحه 9-24
حمید ذوالفقاری؛ ایمان الله بیگدلی؛ علی مشهدی

7.

نقش کارکرد های اجرایی حافظه فعال دیداری-فضایی و بازداری پاسخ در عملکرد توانش های ذهنی تئوری ذهن درکودکان7 تا 12سال مقطع ابتدایی

دوره 6، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 125-142
هادی تقی زاده؛ امان ا.... سلطانی؛ حمدا... منظری توکلی؛ زهرا زین الدینی میمند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب