1.

ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در تیم‌های پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور

دوره 6، شماره 4، فروردین 1397، صفحه 83-91
نیلوفر خندان؛ ناهید اتقیا؛ مریم مختاری دینانی

2.

تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی

دوره 6، شماره 3، بهمن 1396، صفحه 87-100
سید احسان امیر حسینی؛ فاطمه روشنی؛ فریبرز فتحی

3.

طراحی مدل تشکل‌یابی و رونق بازار خدمات فرهنگی.

دوره 9، شماره 2 (پیاپی 34)، فروردین 1400، صفحه 93-104
علی شاه‌نظری درچه؛ غلامرضا اسدی‌کرد

4.

قواعد حمایتی موجود در قانون حمایت از مصرف‌کنندگان در نگاهی تطبیقی با قانون مدنی

دوره 12، 1 (بهار و تابستان 1402- پیاپی 23)، فروردین 1402، صفحه 19-34
محمدحسین تقی‌پور درزی نقیبی؛ فاطمه مسلم زاده؛ مهدی طالقان غفاری

5.

نقش ارزش ادراک‌ شده سبز بر نگرش به محصولات ‌سبز و قصد خرید مصرف‌کننده

دوره 9، شماره 3، خرداد 1400، صفحه 81-98
زینب طولابی؛ مرجان آروانه؛ پری شجاعیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب