1.

اثربخشی آموزش حرکات ریتمیک ملودیک و بازی بر عملکرد نورون های آینه‌ای و حافظه کاری کودکان بیش فعال 4-7 ساله

دوره 4، شماره 14، آذر 1397، صفحه 129-144
زهرا خلوصی؛ حسن عشایری؛ سیما قدرتی

2.

بررسی مجموعۀ «قصه، بازی، شادی» با رویکرد خوانندۀ درون‌متن

دوره 3، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 23-38
سمیه رضایی؛ سعید حسام پور

3.

بررسی نقش بازی بر سرعت یادگیری و میزان انتقال اطلاعات در بین دو نیمکره مغز

دوره 1، شماره 3، اسفند 1394، صفحه 57-67
سید یونس محمدی؛ میترا گلزاری؛ محمد اورکی

4.

درنگی بر تأثیر بازی‌وارسازی بر آموزش و یادگیری

دوره 8، شماره2(پیاپی 30)، مرداد 1400، صفحه 11-28
امیررضا اصنافی؛ محسن حاجی زین‌العابدینی؛ زهرا عطارزاده

5.

شناسایی و تحلیل اهمیت توانمندسازهای بازی‌وار با کاربست رویکرد سوارا فازی

دوره 9، شماره 3 (پیاپی 35)، تیر 1400، صفحه 29-44
احمد قربان‌پور؛ ابراهیم رجب‌پور؛ عزیزه حسینی اقبال


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب