1.

The Effectiveness of Sahajaoga and Yoga Mind Strengthening Training in Reducing Children's ADHD Test Anxiety with Gastrointestinal Problems

دوره 3، شماره 1، خرداد 2020، صفحه 99-108
parvin mirzaei؛ parisa mostafanejhad

2.

اثربخشی آموزش حل مسئله بر اضطراب امتحان و اضطراب اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی

دوره 5، شماره 1، مرداد 1395، صفحه 100-112
حمید کاظمی؛ مژده وزیری؛ احمد عابدی

3.

اثربخشی روش آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب امتحان و سبک‌های حل مسئله در دانشجویان

دوره 7، شماره 1، مرداد 1397، صفحه 41-53
داود معنوی پور؛ مصطفی دارابی

4.

پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان

دوره 1، شماره 1، مهر 1392، صفحه 24-36
صادق نصری؛ مسلم شاهرخی؛ مجید ابراهیم دماوندی

5.

تأثیر رنگ‌آمیزی مندلا بر حافظة کاری و اضطراب امتحان دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 4، اردیبهشت 1403، صفحه 31-42
سیده مولود سالاری پور؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ مرتضی امیدیان؛ ناصر بهروزی

6.

رابطه اضطراب امتحان و آگاهی فراشناختی راهبردهای خواندن با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور

دوره 2، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 14-1
نوشین درخشان؛ لیلا تیموری

7.

رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک ‌شده و تاب‌آوری تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان

دوره 10، شماره 2، آذر 1401، صفحه 61-70
مطهره توجهی؛ محمدرضا تمنایی فر

8.

مقایسه اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی مبتنی بر کاهش استرس و تحریک الکتریکی مستقیم قشر مغز (TDCS) در بهبود علائم اضطراب در دانش‌آموزان مبتلا به اضطراب امتحان

دوره 7، شماره 27، اسفند 1400، صفحه 79-93
پروین حسینی اشکذری؛ شکوفه متقی؛ محسن سعیدمنش؛ افسانه مرادی

9.

نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانش‌آموزان

دوره 2، شماره 6، آذر 1395، صفحه 27-44
رامین حبیبی کلیبر؛ جعفر بهادری خسروشاهی

10.

نقش راهبردهای تنظیم هیجان در پیش‌بینی اضطراب امتحان

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1394، صفحه 40-29
سجاد علمردانی صومعه؛ جلیل نوریان اقدم؛ تورج هاشمی نصرت‌آباد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب