1.

The analysis of relationship between quality of e-learning system and students’ academic performance (study case: student’s in University of Kashan)

دوره 4، شماره 1، خرداد 2022، صفحه 152-161
hamid rahimi؛ Ahmad Madani؛ Zahra Esmaeilzadeh Qamsari

2.

The Comparative Study of Learning Styles Among Students in The Electronic and Traditional Courses in Payame Noor University and Its Relationship with the Satisfaction of the Quality of Learning Courses

دوره 1، شماره 4، تیر 2019، صفحه 49-60
Forouzan Zarabian

3.

اثر سواد رسانه ای بر قابلیت‌های کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم ورزشی

دوره 5، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 41-54
شیرین زردشتیان؛ همایون عباسی؛ سعید خانمرادی

4.

ارتباط سطح سواد اطلاعاتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه شیراز

دوره 5، شماره 4، اردیبهشت 1396، صفحه 109-115
لقمان کشاورز؛ ابوالفضل فراهانی؛ لیلا قربانی قهفرخی؛ محمد مهدی تمدن

5.

الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی

دوره 6، شماره 4، خرداد 1398، صفحه 75-88
مسعود کیانی؛ حمید رحیمی

6.

اولویت‌های یادگیری مادام‌العمر در قالب سوادهای عصر حاضر از دیدگاه استادان و دانشجویان

دوره 6، شماره 3، بهمن 1397، صفحه 65-80
بهمن زندی؛ مرجان معصومی فرد

7.

بررسی نقش سرمایه روانشناختی بر سرمایه اجتماعی دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه‌های مشهد

دوره 4، شماره 3، اسفند 1394، صفحه 91-106
اسما قانع سنگ آتش؛ زهراسادات میرزازاده؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ حسین عبدالملکی

8.

بررسی نقش شفقت به خود در اهمال‌کاری تحصیلی با واسطه‌گری اجتناب تجربه‌ای در دانشجویان دانشگاه یزد

دوره 8، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 35-44
زهره اطهری؛ کاظم برزگر بفرویی؛ مریم زارع

9.

رابطة مؤلفه های سهل انگاری اجتماعی و هویت اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانشجویان

دوره 3، شماره 2، بهمن 1393، صفحه 123-134
مجید صفاری نیا؛ علیرضا آقایوسفی؛ علی مصطفائی

10.

مدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی

دوره 10، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 127-139
امیرحسین منظمی؛ مهدی شریعتی فیض آبادی

11.

مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشته‌ها

دوره 6، شماره 3، بهمن 1396، صفحه 43-52
حمید قاسمی؛ فاطمه صائمیان



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب