1.

The analysis of relationship between quality of e-learning system and students’ academic performance (study case: student’s in University of Kashan)

دوره 4، شماره 1، خرداد 2022، صفحه 152-161
hamid rahimi؛ Ahmad Madani؛ Zahra Esmaeilzadeh Qamsari

2.

The Comparative Study of Learning Styles Among Students in The Electronic and Traditional Courses in Payame Noor University and Its Relationship with the Satisfaction of the Quality of Learning Courses

دوره 1، شماره 4، تیر 2019، صفحه 49-60
Forouzan Zarabian

3.

اثربخشی آموزش راهبردهای هدف‌گذاری در بهبود پیشرفت تحصیلی و دقت هدف‌گذاری دانش‌آموزان متوسطه اول

دوره 8، شماره 4، خرداد 1400، صفحه 19-30
فرزین حق نظری؛ وحید نجاتی؛ حمیدرضا پوراعتماد

4.

اثربخشی بازی‌های واجی بر نادرست‌نویسی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری

دوره 4، شماره 15، بهمن 1395، صفحه 9-14
سالار فرامرزی؛ رضا مرادی؛ شیما قلمزن

5.

ارتباط سطح سواد اطلاعاتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه شیراز

دوره 5، شماره 4، اردیبهشت 1396، صفحه 109-115
لقمان کشاورز؛ ابوالفضل فراهانی؛ لیلا قربانی قهفرخی؛ محمد مهدی تمدن

6.

الگوی رفتار مدیران ورزش دانش آموزی در اجرای برنامه های راهبردی با تلفبق کارت امتیازی متوازن وشش سیگما

دوره 6، شماره 4، دی 1398، صفحه 83-91
لقمان کشاورز؛ مرتضی رضایی صوفی؛ فاطمه صدیقی فاروجی

7.

اولویت‌های یادگیری مادام‌العمر در قالب سوادهای عصر حاضر از دیدگاه استادان و دانشجویان

دوره 6، شماره 3، بهمن 1397، صفحه 65-80
بهمن زندی؛ مرجان معصومی فرد

8.

بررسی نقش سرمایه روانشناختی بر سرمایه اجتماعی دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه‌های مشهد

دوره 4، شماره 3، اسفند 1394، صفحه 91-106
اسما قانع سنگ آتش؛ زهراسادات میرزازاده؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ حسین عبدالملکی

9.

بررسی نقش شفقت به خود در اهمال‌کاری تحصیلی با واسطه‌گری اجتناب تجربه‌ای در دانشجویان دانشگاه یزد

دوره 8، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 35-44
زهره اطهری؛ کاظم برزگر بفرویی؛ مریم زارع

10.

تاثیر آموزه‌های قصه‌های قرآنی به روش حلقه کندوکاو بر قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهر همدان

دوره 6، شماره 3، بهمن 1397، صفحه 9-20
نصراله عرفانی

11.

تأثیر بازخورد هنجاری بر اجرا و یادگیری تکلیف پرتابی: نقش شایستگی ادراک‌شده

دوره 2، شماره 5، شهریور 1395، صفحه 83-96
رسول عابدان زاده؛ منصور هیلاوی نیسی؛ سعید اشرف پور نوایی

12.

تاثیر توانبخشی نوروسایکولوژیکی از طریق نرم افزار بر عملکرد توجه مستمر در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن

دوره 4، شماره 12، خرداد 1397، صفحه 141-152
منصور بیرامی؛ یزدان موحدی؛ هاشم عبدیان؛ سودابه اسماعیلی

13.

تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود

دوره 10، شماره 2، آبان 1400، صفحه 67-76
مژگان قلعه نوی؛ سید صلاح الدین نقشبندی؛ محسن باقریان فرح آبادی

14.

تبیین نقش سبک‌های یادگیری و راهبرد‌های یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1394، صفحه 52-41
سجاد قارلقی؛ امین هماینی دمیرچی؛ مظفرالدین واعظی

15.

تجارب آسیب‌‌زای دوران کودکی و کارکردهای اجرایی: نقش واسطه‌ای پردازش هیجانی

دوره 13، شماره 26، آذر 1403
فاطمه فولادی؛ حسین زارع؛ پریا سادات معراجی سعید

16.

رابطه سرمایه اجتماعی با بهزیستی روان شناختی در دانشجویان دانشگاه تبریز

دوره 3، شماره 2، بهمن 1393، صفحه 44-54
جعفر بهادری خسروشاهی؛ تورج هاشمی نصرت آباد؛ جلیل باباپور خیرالدین

17.

طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی

دوره 4، شماره 15، بهمن 1395، صفحه 65-78
الهه حجازی؛ وحیده نامداری؛ مجید قاسمی؛ علی مقدم زاده

18.

مدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی

دوره 10، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 127-139
امیرحسین منظمی؛ مهدی شریعتی فیض آبادی

19.

نقش فناوری اطلاعات در توسعه اهداف درس تربیت بدنی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه

دوره 3، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 22-31
لقمان کشاورز؛ حمید قاسمی؛ رضا حاجی ابراهیمی

20.

ویژگی های روان سنجی پرسشنامه ادراک دانش آموزان از یادگیری فعال مبتنی بر فناوری در هنرستان های تربیت بدنی استان البرز

دوره 11، شماره 3، بهمن 1402، صفحه 9-22
حسین پورسلطانی زرندی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب