1.

The Impacts of the Theory of Planned Behavior, Environmental Concern and Intention to Buy Green Products on Pro-Environmental Behavior (Kermanshah, West of Iran)

دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 113-122
Jahangir Karami؛ Fateme Dehghan؛ Kamran Yazdanbakhsh

2.

The Role of Environmental Concerns in Green Product Purchasing Decisions

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 تیر 1404
Mohamadreza Darvishinia؛ Seyed Mohamad Hosein Lotfi Ashtiani؛ Roghayeh Salehian fard

3.

بررسی اثر آگاهی بر رفتار ‌محیط‌زیستی با تأکید بر نقش واسطه‌ای نگرانی ‌محیط‌زیستی و ارتباط با طبیعت

دوره 13، شماره 3، 1404، صفحه 171-191
رفیق حسنی

4.

تمایل دانشجویان به خرید غذا‌های ارگانیک: کاربرد تئوری توسعه‌یافته‌ رفتار برنامه‌ریزی‌شده

دوره 7، شماره 1، مهر 1397، صفحه 49-62
سید محمدجواد سبحانی؛ امید جمشیدی؛ عباس نوروزی

5.

واکاوی تأثیر ارزش‌های محیط‌زیستی بر قصد خرید محصولات سبز با میانجی‌گری نگرانی‌های محیط‌زیستی و تعدیل‌گری اعتماد سبز (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان مواد غذایی سبز در شهر تبریز)

دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 157-173
سجاد قدرتی؛ رامین بشیر خداپرستی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب