1.

ارائه مدل توسعه شهرت رسانه‌ای سازمان‌های ورزشی رویدادمحور با تأکید بر نظریه دریافت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 دی 1403
شهریار یوسفی؛ اکرم اصفهانی نیا؛ مجتبی احمدی؛ محمد علی نودهی

2.

امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل

دوره 8، شماره 2، بهمن 1399، صفحه 95-102
فرزاد نوبخت؛ رقیه بخشش؛ مهرداد محرم زاده؛ عباس نقی زاده

3.

تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1402، صفحه 15-31
شهاب بهرامی؛ محمدسعید کیانی

4.

تدوین مدل عوامل موثر بر رفتار مدیران برای مقابله با حملات گروهای تروریستی در رویدادهای ورزشی

دوره 5، شماره 3، مهر 1397، صفحه 21-32
لقمان کشاورز

5.

رابطۀ مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشتۀ علوم ورزشی

دوره 10، شماره 3، اردیبهشت 1402، صفحه 73-83
نصرت اله عابدینی؛ حمید قاسمی؛ رضا صابونچی

6.

طراحی الگوی فرآیند مدیریت امنیت رویدادهای ورزشی.

دوره 11، شماره 4، خرداد 1402، صفحه 103-116
لعیا هاتفی افشار؛ میرحسن سیدعامری

7.

طراحی سیستم اطلاعات مدیریت رویدادهای ورزشی در ادارات ورزش و جوانان

دوره 6، شماره 2، دی 1397، صفحه 15-26
سمانه الماسی؛ شیرین زردشتیان

8.

عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس)

دوره 9، شماره 1، آبان 1400، صفحه 87-102
عبدالحمید زیتونلی

9.

مدل مدیریت هیجانات در ایجاد امنیت پایدار در رویدادهای بزرگ ورزشی ایران

دوره 11، شماره 4، دی 1403، صفحه 55-65
غلامرضا مرادی سیاسر؛ علی اصغر محمدنژاد آبادی؛ حسین طاهری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب