1.

بررسی نقش میانجی‌گری بازاریابی چابک بر رابطه بین مزیت نسبی و مزیت رقابتی و پذیرش بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403
رضا مرتاضی؛ آزاده سیدعالی نژاد؛ محمد جلیلوند

2.

برنامه‌ریزی توسعه منطقه‌ای مبتنی بر تحلیل مزیت رقابتی استان‌های کشور با به‌کارگیری مدل انتقال سهم

دوره 5، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 127-145
هادی زراعتکار؛ یگانه موسوی جهرمی؛ محمد صادق علیپور

3.

پتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب

دوره 9، شماره 3، بهمن 1399، صفحه 83-97
رقیه سرلاب؛ سعید راسخی

4.

تبیین و ارزیابی شاخص‌های اولویت‌گذاری پروژه‌های صنعتی به منظور برنامه‌ریزی بهینه در اقتصاد

دوره 2، شماره 3، فروردین 1397، صفحه 23-44
علی رجب زاده؛ احمد رضا قاسمی؛ عادل آذر؛ روح ا لله حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب