1.

Presenting a causal model of the influential factors in applying continuous electronic on-the-job training in the leasing employees of Bank Mellat

دوره 4، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 174-184
Mohammad reza Daraei؛ Noraldin Parsapour؛ Saeid Talebi؛ Mohammad Hassan Seif

2.

Simple and Multiple Relationships among Perceived Ease of Use and Perceived Usefulness with E-Learning Acceptance in Universities’ Instructors

دوره 1، شماره 2، دی 2018، صفحه 45-50
Samaneh Ebrahimi؛ Mehdi Moeinikia؛ Adel Zahed Babelan

3.

ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و درگیری شناختی

دوره 8، شماره 4، خرداد 1400، صفحه 53-66
مریم درویشی؛ محمدحسن صیف؛ محمدرضا سرمدی؛ مهران فرج اللهی

4.

ارائه مدل روابط علّی جذب شناختی و یادگیری ادارک شده: نقش واسطه‌ای درگیری شناختی، سهولت و سودمندی ادراک شده

دوره 7، شماره 2، دی 1397، صفحه 107-122
محمد حسن صیف

5.

ارائۀ مدل ساختاری استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی با تأکید بر واسطه‌گریِ تمایل رفتاری، سهولت و سودمندیِ ادراک‌شده

دوره 9، شماره 2، آذر 1400، صفحه 39-48
منیره عسگری نژاد

6.

بررسی مدل جامع عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات سبز (مورد مطالعه: دانشگاه ارومیه)

دوره 13، شماره 2، 1404، صفحه 97-115
باقر عسگرنژاد نوری؛ مریم مولا قلقاچی

7.

رابطه ساختاری بین سازه های مدل پذیرش فناوری دیویس و کیفیت آموزش مبتنی بر معلمان متوسطه شهر رفسنجان

دوره 4، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 117-131
زهرا مهدی پور؛ رضا ابراهیمی نسب

8.

نقش سودمندی و سهولت ادراک‌شده در استفاده از یادگیری آنلاین بر مقاصد رفتاری با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری

دوره 1، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 1-11
سپیده صفرپور دهکردی؛ شهربانو تاجیکی؛ سعید رازقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب