1.

اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 1، آبان 1400، صفحه 31-46
معصومه کلاته سیفری؛ معصومه محمدی

2.

تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 7، شماره 3، اردیبهشت 1399، صفحه 81-90
زهرا پورحسین؛ فاطمه عبدوی؛ وجیهه جوانی؛ سجاد پاشایی

3.

تعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاه‌های لیگ ‌برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 2، آذر 1399، صفحه 65-74
رضا حسن پور قادی؛ معصومه کلاته سیفری؛ مژگان معمار مقدم

4.

طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات

دوره 7، شماره 3، اسفند 1397، صفحه 45-54
افسانه شریفی؛ محمد علی اصلانخانی؛ فرشاد تجاری؛ علی اصغر درودیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب